Retourbeleid
Als u problemen ondervindt met terugbetalingen, retourzendingen of omruilingen, neem dan in eerste instantie contact op met onze medewerkers voor ondersteuning.
PRE-ORDER & ANNULERING VAN DE BESTELLING
Voor alle bestellingen (inclusief pre-orders) wordt uw creditcard/betaalpas onmiddellijk in rekening gebracht. Er zal geen vertraging optreden bij het innen van betalingen, ongeacht wanneer het item naar verwachting wordt verzonden.
Voor fietsen die op voorraad zijn, zorgen we ervoor dat u ze één werkdag nadat u succesvol voor uw bestelling hebt betaald, kunt verzenden. Voor fietsen die op pre-order staan, zorgen we voor verzending zodra de fiets in ons magazijn aankomt.
Totdat we de verzending van uw bestelling hebben geregeld, kunt u contact opnemen met onze klantenservice om uw bestelling te annuleren. Als u contact met ons opneemt om een annulering aan te vragen voordat de fiets is verzonden, gebeurt dit zonder dat er kosten in rekening worden gebracht.
Als u contact met ons opneemt om uw bestelling te annuleren nadat wij de verzending van uw fiets hebben geregeld en de fiets al onderweg is, wordt er 300€ van uw verzendkosten voor de fiets afgetrokken. Voor andere accessoires moeten de retourkosten worden bevestigd door contact op te nemen met onze klantenservice.
Productveranderingsproces:
1. Als u vanwege kwaliteitsproblemen een productwijziging wilt aanvragen, neem dan binnen 15 dagen na ontvangst van het product contact op met onze klantenservice.
2. Ons klantenserviceteam begeleidt u door het verificatieproces om te bepalen of het product inderdaad kwaliteitsproblemen vertoont. Als het kwaliteitsprobleem wordt bevestigd, regelen wij een retourverzendlabel voor u en worden er geen extra kosten in rekening gebracht.
3. Zodra het product in ons magazijn is ontvangen en geïnspecteerd, zullen wij de vervanging verwerken en het nieuwe artikel naar u verzenden. Als de vervanging niet beschikbaar is, bieden wij een terugbetaling aan.
4. Als het product geen kwaliteitsproblemen heeft en u het toch wilt wijzigen, raadpleeg dan de voorwaarden voor 'Wijzigen in aanmerking komen' die vermeld staan in het productwijzigingsbeleid. Zorg ervoor dat het product ongebruikt is, vrij van stof, vuil of geur, in de originele verpakking, en draag de verzendkosten voor retourzending van € 300 (verzendkosten voor geretourneerde modellen: € 150, voor nieuwe modellen: € 150). Neem binnen 15 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice voor verdere instructies.
5. Na 30 dagen vanaf de datum van ontvangst worden onder geen enkele omstandigheid productwijzigingen geaccepteerd.
Proces voor retournering van producten:
1. Als u een product binnen de eerste 15 dagen na ontvangst wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice om het retourproces te starten.
2. Zorg ervoor dat het product ongebruikt is, vrij van stof, vuil of geur, en in de originele verpakking. U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren, die € 300,- bedragen.
3. Zodra we het geretourneerde product in ons magazijn hebben ontvangen en hebben bevestigd dat het voldoet aan de vereisten van het retourbeleid, worden de terugbetalingen uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode die voor de aankoop is gebruikt.
4. Houd er rekening mee dat de retour- en vervangingsprocessen inhouden dat het product terug naar ons magazijn wordt gestuurd voor inspectie voordat er verdere actie wordt ondernomen. Als u vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice voor hulp.
5. LET OP: Als u ervoor kiest om uw fiets te retourneren, verpak de fiets dan op dezelfde manier in het pakket als waarin deze oorspronkelijk is verpakt, door alle bijbehorende accessoires (bijv. opladers, fietssloten, enz.) in de kartonnen doos te doen die bij de fiets is geleverd. Sluit de kartonnen doos van de fiets af met tape en plak het retourlabel dat wij u hebben verstrekt op de kartonnen doos. Als u niet zeker weet hoe u uw fiets moet inpakken, neem dan gerust contact op met onze klantenservice voor hulp.
E-mailadres: service@lankeleisi.com
6. Voor de retour verzendkosten, Als u de fiets of accessoires ontvangt en er zijn geen kwaliteitsproblemen, dan is de reden voor retournering uw persoonlijke reden voor de noodzaak tot retourneren. Eventuele kosten voor retournering naar het magazijn zijn voor uw rekening.
Als uw fiets of accessoires kwaliteitsproblemen hebben, neem dan bij de eerste keer contact op met onze klantenservice, stuur ons de video of foto van de fiets of accessoires met kwaliteitsproblemen, wij helpen u het probleem op te lossen. Als het probleem nog steeds niet kan worden opgelost, vervangen wij het opnieuw voor u. Als u geen vervanging wilt en ervoor kiest om uw fiets of accessoire te retourneren, betaalt Lankeleisi de verzendkosten.
7. Opmerking over het retouradres van de fiets: Als u uw fiets volgens de door ons verstrekte verpakkingsmethode hebt ingepakt en de accessoires die bij de fiets zijn geleverd in de doos zijn gedaan, neem dan contact op met onze klantenservice om het retouradres te bevestigen. Omdat het retouradres voor verschillende producten verschilt, kunt u contact met ons opnemen om uw retourproces te starten om verlies van de geretourneerde artikelen te voorkomen.
🚨Als u de fiets retourneert naar het onderstaande adres zonder ons vooraf te contacteren, wat resulteert in het verlies van de fiets of accessoires, bent u aansprakelijk voor dit verlies. Neem daarom vooraf contact op met onze klantenservice om uw retourproces te bevestigen.
E-mailadres: service@lankeleisi.com
Retouradres:
Contact: glas
Adres: Rokiciańska 21
Postcode: 05-825
Stad: Grodzisk Mazowiecki
Telefoon: +48666125937.
Land: Polen
8. Als de retourzending door de consument wordt veroorzaakt, is de consument verantwoordelijk voor de verzendkosten. De specifieke kosten moeten worden gebaseerd op het expressbedrijf dat u kiest. Als de ontvangen goederen om onze redenen beschadigd of niet correct zijn, hoeft de consument om deze reden de verzendkosten niet te betalen.
NIET-RETOURBARE ARTIKELEN OMVATTEN, MAAR ZIJN NIET BEPERKT TOT:
Modieuze kleding (hoeden, enz.)
Alle accessoires
Speciale bestellingen
Gebruikte items behalve in EXTREME gevallen van breuk/storing
LATE OF ONTBREKENDE RESTITUTIES
Als u na 2 dagen na goedkeuring nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan uw bankrekening opnieuw en neem contact op met uw creditcardmaatschappij/bank, aangezien het enige tijd kan duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via: service@lankeleisi.com
Terugbetalen
1. Voor elk product dat u correct retourneert in overeenstemming met dit beleid, zullen we de prijs terugbetalen die u aan ons heeft betaald.
2. Wij vergoeden u niet de oorspronkelijke verzendkosten van het geretourneerde product.
3. We vergoeden geen kosten die zijn gemaakt om het product aan ons te retourneren.
Onjuiste terugkeer
1 Als u een product retourneert dat in strijd is met dit beleid en u geen ander wettelijk recht heeft om het product terug te betalen of te ruilen:
(a) We zullen de aankoopprijs niet terugbetalen of de goederen omruilen;
(b) We mogen de geretourneerde producten bewaren totdat u ons betaalt. Extra kosten die we in rekening kunnen brengen voor het opnieuw bezorgen van geretourneerde producten
(C) Als we de extra betaling niet binnen 15 dagen ontvangen, mogen we het product zelf afvoeren.