Verzendbeleid
In dit beleid beschrijven we de leveringsmethoden, leveringstermijnen en bijbehorende verzendkosten voor bestellingen die op deze website worden geplaatst. Houd er rekening mee dat dit beleid geen juridisch afdwingbare rechten en verplichtingen vastlegt. In plaats daarvan worden onze standaardprocedures voor de levering van producten beschreven.
Neem in eerste instantie contact op met onze medewerkers voor ondersteuning als u logistieke en verzendproblemen tegenkomt.E-mail: service@lankeleisi.com
Voorverkoopproducten en vertragingen bij verzending
Houd er bij voorverkoopproducten rekening mee dat de opgegeven geschatte verzendtijd vertraging kan oplopen als gevolg van onvoorziene logistieke problemen. Deze vertragingen kunnen resulteren in een latere verzenddatum dan aanvankelijk verwacht.
Bestellingen verzenden
Normaal gesproken verwerken wij uw bestelling binnen 3 werkdagen. Alle belangrijke berichten met betrekking tot uw bestelling worden via e-mail aan u meegedeeld.
Gratis Verzending
Geniet van gratis verzending op alle bestellingen bij Lankeleisi Store. We streven ernaar producten vanuit onze lokale magazijnen te verzenden, waardoor zowel gratis verzending als belastingvrije voordelen worden gegarandeerd.
Levertijd
EU-koerier:
E-Bike: DPD / UPS (levering duurt 3-7 werkdagen)
Andere accessoires of batterij: YunExpress / DHL / UPS (meestal verzonden vanuit het Chinese magazijn, duurt 15-20 dagen voor levering)
Bezorgadres
Het is van essentieel belang om ons een compleet en correct adres te geven. We kunnen uw verzendadres niet meer wijzigen zodra uw zending is voorbereid of bestellingen zijn verzonden.
Als een pakket naar ons is teruggestuurd omdat u of uw agent een onvolledig of onjuist adres heeft opgegeven, nemen wij onmiddellijk contact met u op om dit te corrigeren. Uw pakket wordt dan opnieuw verzonden, maar dan worden er wel extra verzendkosten in rekening gebracht.
U dient ons bij elke bestelling een telefoonnummer overdag te verstrekken. Soms worden de pakketten teruggestuurd naar Lankeleisi omdat ze niet kunnen worden afgeleverd. Wanneer de vervoerder het niet-afleverbare pakket terugstuurt naar Lankeleisi, neem dan contact op met de klantenservice van Lankeleisi om een overeenkomst te sluiten voor herverzending.
Wij leveren naar de volgende landen met gratis verzending:
Europa: Verenigd Koninkrijk(Noord-Ierland wordt niet ondersteund), Frankrijk, Italië, Spanje, Duitsland, Rusland, Portugal, Nederland, België, Zweden, Roemenië, Finland, Tsjechië, Denemarken, Letland, Estland, Bulgarije, Polen, Luxemburg, Kroatië, Slowakije, Slovenië, Litouwen, Wit-Rusland, Hongarije, Kroatië, Oostenrijk, Griekenland, Australië.
In sommige afgelegen gebieden en eilanden kan mogelijk niet worden geleverd. Neem contact met ons op om dit te bevestigen voordat u een bestelling plaatst.
Voor accessoires verzenden wij wereldwijd gratis
Wij kunnen ook naar andere landen verzenden. Neem hiervoor contact met ons op via e-mail:service@lankeleisi.com
Levering volgen
Het volgen van de levering is beschikbaar voor alle bestellingen van onze producten. Om uw levering te volgen, voert u eenvoudigweg uw bestelnummer (vermeld in de bevestigingsmail van uw bestelling) hier in op de website van onze bezorgdienst: https://www.17track.net/.
Ontvangst en handtekening
Voor alle leveringen is een persoonlijke handtekening op het afleveradres vereist. Onze bezorgdienst zal u vooraf op de hoogte stellen van elke levering waarvoor een handtekening vereist is.
Extra bezorgpogingen
Indien een eerste bezorgpoging niet lukt, zal onze bezorgdienstverlener nog minimaal één poging ondernemen om de producten uit uw bestelling te bezorgen.
Product collectie
Als uw producten ondanks meerdere bezorgpogingen niet worden afgeleverd, zal de bezorgdienst een kaart op uw adres achterlaten met instructies over hoe u uw producten kunt ophalen, samen met een tijdslimiet voor het ophalen.
Bezorgingsproblemen
Als u problemen ondervindt met een levering, neem dan contact met ons op via de contactgegevens op onze website of zoals anderszins aan u meegedeeld. In situaties waarin onze bezorgdienst uw producten niet kan bezorgen, en de storing te wijten is aan uw fout, en u uw producten niet binnen de aangegeven tijdslimiet ophaalt, kunnen we overwegen een nieuwe levering te regelen. Houd er echter rekening mee dat wij ons het recht voorbehouden om u de werkelijke kosten van een nieuwe bezorging in rekening te brengen, zelfs als de eerste bezorging gratis was. Hieronder vindt u een lijst met indicatieve situaties waarin het mislukken van de levering uw verantwoordelijkheid kan zijn:
(a) Het opgeven van een onjuist of onvolledig adres/telefoonnummer voor bezorging;
(b) Het opgeven van een onjuist afleveradres;
(c) Het afleveradres is redelijkerwijs niet bereikbaar;
(d) Het afleveradres is niet veilig toegankelijk;
(e) Als persoonlijke ontvangst niet vereist is, is er geen veilige manier om de producten op het afleveradres achter te laten en is er niemand beschikbaar om de levering in ontvangst te nemen;
(f) Als persoonlijke ontvangst vereist is, is er niemand aanwezig op het afleveradres om de levering in ontvangst te nemen en een handtekening te zetten.