-
In dit beleid zetten we de leveringsmethoden, termijnen en verzendkosten uiteen
die van toepassing zijn op bestellingen van onze producten die via onze website zijn gedaan.
Dit beleid creëert geen wettelijk afdwingbare rechten en verplichtingen; in plaats daarvan wordt onze gebruikelijke praktijk met betrekking tot de levering van producten aangegeven in dit beleid.Bestellingen verzenden
Wij zullen uw bestelling doorgaans binnen 48 uur verwerken.
Elk bericht voor de bestelling, we nemen contact met u op via e-mail.Verzending Gratis & Tijd
Gratis verzending bij elke bestelling bij Lankeleisi Store.
Normaal gesproken verzenden we de producten vanuit een lokaal magazijn met gratis verzending en gratis belasting.
Wanneer u een bestelling plaatst via de Lankeleisi-website, is de levertijd: 3-7 werkdagen (de tijd varieert van magazijn tot magazijn) en we sturen u een tracking-e-mail zodra het product is verzonden zodat u het kunt opvolgen.
Waar vandaan verzenden?
We hebben magazijnen op deze locaties:
EU: Polen
We verzenden het product op basis van uw bestemming vanuit het dichtstbijzijnde magazijn
Levertijd3-7 werkdagen
levertijd
EU-koerier:
E-Bike: DPD /UPS (het duurt 3-7 dagen om te leveren)
Andere accessoires Batterij: YunExpress/DHL/UPS
Meestal verzonden vanuit het magazijn in China (het duurt 7-12 dagen om te leveren)Bezorgadres
Het is essentieel om ons een volledig en correct adres te geven. We kunnen uw verzendadres niet meer wijzigen zodra uw verzending is voorbereid of bestellingen zijn verzonden.
Als een pakket naar ons is teruggestuurd vanwege een onvolledig of onjuist adres dat door u of uw agent is opgegeven, nemen we onmiddellijk contact met u op voor een correctie en wordt uw pakket opnieuw verzonden met extra verzendkosten.
U dient bij elke bestelling een telefoonnummer voor overdag door te geven. Soms worden de pakketten teruggestuurd naar Lankeleisi omdat het onbestelbaar is. Wanneer de vervoerder het onbestelbare pakket terugstuurt naar Lankeleisi, neem dan contact op met de klantenservice van Lankeleisi om een overeenkomst te sluiten voor herverzending.
Wij bezorgen in de volgende landen met gratis verzending:
Europa: Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Italië, Spanje, Duitsland, Rusland, Portugal, Nederland, België, Zweden, Roemenië, Finland, Tsjechië, Denemarken, Letland, Estland, Bulgarije, Polen, Luxemburg, Kroatië, Slowakije, Slovenië, Litouwen, Wit-Rusland, Hongarije, Kroatië, Oostenrijk, Griekenland, Australië.
Sommige afgelegen gebieden en eilandgebieden kunnen mogelijk niet leveren, neem contact met ons op om dit te bevestigen voordat u een bestelling plaatst.
Voor accessoires verzenden we wereldwijd gratis
We kunnen ook naar andere landen verzenden, neem dan contact met ons op via e-mail:serve@lankeleisi-bikes.comLevering volgen
Het volgen van de levering is beschikbaar voor alle bestellingen van onze producten.
Om uw levering te volgen, voert u hier uw bestelnummer in (dat u vindt in uw e-mail met de orderbevestiging) op de website van onze bezorgdienst: https://www.17track.net/.
Ontvangst en handtekening
Alle leveringen moeten persoonlijk op het afleveradres worden ontvangen en er moet een handtekening worden gezet. Onze bezorgdienst zal u van tevoren op de hoogte stellen van pogingen om een levering te doen waarvoor handtekening vereist is.
Extra leveringen
Als een eerste bezorgpoging niet succesvol is, zal onze bezorgdienst nog minstens 1 poging doen om de producten in uw bestelling te bezorgen.Collectie
Als uw producten niet worden afgeleverd ondanks dat onze bezorgdienst nog minstens 1 poging heeft gedaan om ze te bezorgen, zal de bezorgdienst een kaart op uw adres achterlaten met instructies over hoe u uw producten kunt ophalen, inclusief een tijdslimiet voor het ophalen.
BezorgingsproblemenAls u problemen ondervindt met een levering, neem dan contact met ons op via de contactgegevens die wij op onze website publiceren of u anderszins meedelen.
Als onze bezorgdienst niet in staat is om uw producten te bezorgen, en dit is uw schuld, en u haalt uw producten niet op bij onze bezorgdienst binnen de relevante tijdslimiet, kunnen we overeenkomen om een nieuwe levering van de producten te regelen; we behouden ons echter het recht voor om u de werkelijke kosten van een nieuwe levering in rekening te brengen (zelfs als de eerste levering gratis was).
Een indicatieve lijst van de situaties waarin een niet-levering uw schuld is
staat hieronder beschreven:
(a) u heeft het verkeerde of ontbrekende adres/telefoonnummer opgegeven voor bezorging;
(b) er is een fout in het opgegeven afleveradres;
(c) het afleveradres redelijkerwijs niet bereikbaar is;
(d) het afleveradres is niet veilig toegankelijk;
(e) als persoonlijke ontvangst niet vereist is, er geen gemakkelijke en veilige manier is om de producten op het afleveradres achter te laten en er geen persoon beschikbaar is om de levering in ontvangst te nemen;
(f) als persoonlijke ontvangst vereist is, is er geen persoon beschikbaar op het afleveradres om de levering in ontvangst te nemen en te ondertekenen.
Beïnvloed door Covid-19, zal er enige vertraging zijn bij de levering.