Politiek van het huis
Er zijn nog steeds risicoproblemen met rimborsi, als u oplichterij bent, kunt u contact opnemen met uw persoonlijke persoon om op de eerste plaats steun te krijgen.
PRE-ORDINE E ANNULLAMENTO DELL'ORDINE
Voor uw bestelling (inclusief de vooruitbetaling) wordt uw credit/debit-kaart onmiddellijk toegevoegd. Als u geen rituelen meer wilt uitvoeren op het gebied van de pagamenten, kunt u onafhankelijk zijn van het feit dat het artikel snel wordt uitgevoerd.
Omdat de fietsen in het magazijn beschikbaar zijn, organiseert u de snelheid om een grote hoeveelheid water te geven die effect heeft op het succes van uw bestelling. Als u de fiets vooraf bestelt, organiseert u de snelheid van de fiets niet meer in uw nieuwe tijdschrift.
Als u de snelheid van uw bestelling niet organiseert, kunt u contact opnemen met onze klanten om uw bestelling te annuleren. Als u contact opneemt met een rijke persoon die de eerste keer dat de status snel wordt geannuleerd, het effect zal hebben dat er extra kosten worden toegevoegd.
Als u contact opneemt om uw bestelling te annuleren, kunt u de snelheid van uw fiets en uw fiets organiseren en onderweg een verlies van € 300,- per snelheid betalen. Voor andere accessoires kosten de snelheidsberekeningen het contact met onze klanten.
Processo di Cambiamento del Prodotto:
1. Als u een product wilt kopen dat de oorzaak is van kwaliteitsproblemen, kunt u contact opnemen met onze klanten vanaf 15 jaar ervaring met het produceren van producten.
2. Een team van klanten helpt u bij het verifiëren van het proces om te bepalen of het product een effectief kwaliteitsprobleem oplevert. Als er een probleem is met de kwaliteit van onze conferentie, organiseer dan een onderzoek dat niet leidt tot extra kosten.
3. Nadat u het product van uw magazzino en ispezionato hebt voltooid, gaat u te werk met de oplossing en het nieuwe artikel. Als de oplossing niet beschikbaar is, kunt u een rimborso aanbieden.
4. Als het product geen problemen met de kwaliteit en het gewenste resultaat oplevert, kan het tarief van de voorwaarden voor "ongewenste communicatie" in verband worden gebracht met de politiek van het productprodotto. Zorg ervoor dat het product niet wordt gebruikt, privo van zilver, sporco of geur, uw originele confezione en sostieni en kosten van snelheid voor een reso van € 300 (kosten van snelheid voor het restitutiemodel: € 150, voor het nieuwe model: € 150). Contatta il nostro servizio clienti entro 15 giorni dal ricevimento per later istruzioni.
5. Als u 30 keer gegevens over het product ontvangt, worden de productwijzigingen niet aangepast in de loop van de tijd.
Proces van het productproces:
1. Als u een product wilt teruggeven in de eerste 15 jaar, kunt u contact opnemen met uw klant om het restitutieproces te voltooien.
2. Zorg ervoor dat het product niet wordt gebruikt, dat het zilver, de geur of de originele confezione is. Sarai is verantwoordelijk voor de kosten van de snelheid voor de kosten en kost € 300.
3. Nadat het product is teruggegeven aan ons tijdschrift en aan de hand van de vereisten van de politieke reso, zal het bedrijf de originele methode voor de overname gebruiken.
4. Als u noteert dat de verwerking van de zaak en de snelheid waarmee uw product wordt geproduceerd, wordt aangepast aan een probleem dat eerst in de toekomst wordt uitgevoerd. Als u zich zorgen maakt, hoeft u geen contact op te nemen met uw klanten om te assisteren.
5. INDIEN U NOTARIËLE INFORMATIE VRAAGT: Als u uw fiets terugkrijgt, kunt u de batterij in de oorspronkelijke tijd van de batterij vervangen door uw accessoires (zoals accubatterijen, batterijen voor de fiets, enz.) in de doos te doen met de fiets. Zorg ervoor dat de doos met een goede oplossing is gevuld en dat u de volgende stap kunt zetten om de doos leeg te maken. Als u zich niet bewust bent van uw probleem, hoeft u geen contact op te nemen met uw klanten voor rijstvervanging.
E-mailadres: service@lankeleisi.com
6. Voor de kosten van de ritorno, Als het gaat om accessoires, is er geen kwaliteitsprobleem, de motivatie van het probleem is een persoonlijke motivatie voor de noodzaak van restitutie, en de kosten van restitutie van tijdschriften kunnen zo belangrijk zijn.
Als u een probleem met de kwaliteit van uw accessoires presenteert, kunt u uw eerste klantservice op de eerste plaats bekijken, video of de foto van de accessoires of accessoires met kwaliteitsproblemen bekijken, terwijl u het probleem oplost. Als het probleem niet langer een risico is, is dit een nieuw product. Als u niet een oplossing wilt en uw bici of accessoires wilt teruggeven, zal Lankeleisi de snelheid van de snelheid vergroten.
7. Opmerking over het herstel van de schade: Als u uw tweede levensmethode gebruikt om uw geld te verdienen en accessoires te gebruiken die met de staat van dienst zijn, kunt u contact opnemen met onze klanten om de terugbetalingsindividu te bespreken. Als de terugbetalingsindividuen divers zijn voor diverse producten, kunnen de terugbetalingen van de artikelen worden vermeden, zodat u contact kunt opnemen om het restitutieproces te voorkomen.
🚨Als u de fiets al terugkrijgt, kunt u van tevoren contact opnemen, zodat u de fiets of de accessoires kunt betalen, zodat u verantwoordelijk bent voor uw vraag. Daarom moet u contact opnemen met onze klanten in afwachting van uw restitutieproces.
E-mailadres: service@lankeleisi.com
Richting van de rit:
Contact: massa
Indirizzo: Rokiciańska 21
Postcode: 05-825
Plaats: Grodzisk Mazowiecki
Telefoon: +48666125937.
Land: Polen
8. Als de consument de oorzaak heeft, is de consument verantwoordelijk voor de snelheidslevering. Er zijn specifieke kenmerken van bedrijven die gespecialiseerd zijn in het uitvoeren van hun activiteiten. Als u geen enkele reden heeft, als u niet corrigeert, is de consument niet van plan om de snelheid te verhogen om uw motivatie te achterhalen.
GLI ARTICOLI NON RESTITUIBILI INCLUDONO, MA NON SONO LIMITATI A:
Abbigliamento alla moda (cappelli, enz.)
Alle accessoires
Ordini speciali
Articoli gebruiken geen ESTREMI van rottura/malfunzionamento
RIMBORSI IN RITARDO O MANCANTI
Als u geen 2 jaar lang goedkeuring heeft gekregen, kunt u uw nieuwe controle uitoefenen op uw bank en contact opnemen met uw creditcard-/bancaire bedrijf dat rijker kan worden van het tempo waarin u eerst uw officiële registratie kunt doen. Als u een tempo van uitwerking kiest, is het eerst een registratie van een registratie. Als u een dikke vraag heeft en niet wilt weten wat u wilt, kunt u contact opnemen met service@lankeleisi.com.
vergoeding
1. Als u een product terugkrijgt dat correct is aangepast aan uw politieke vraag, kunt u het beste beginnen met uw pagina.
2. De kosten voor het terugbetalen van het originele product worden niet vergoed.
3. Als u geen kosten maakt, kunt u het product terugkrijgen.
Restitutie van de impropria
1 Als u een product terugkrijgt dat altvioolpolitiek is, kunt u geen andere juridische leiding krijgen of alle prodotto-oplossingen:
(a) Het niet verkrijgen van een aankoop is een oplichting in het voordeel;
(b) Het is mogelijk dat het product wordt terugbetaald als het niet ci paghi is. De kosten kunnen oplopen tot extra kosten voor de teruggave van de producten.
(C) Als u het product niet langer dan 15 jaar kunt gebruiken, kan het product alleen worden verkocht.