Termini di restitutie

Als u problemen ondervindt met problemen, dan kunt u in de eerste plaats contact opnemen met uw personeel voor ondersteuning.

 

PRE-ORDINE E CANCELLAZIONE DELL'ORDINE

Voor uw bestelling (compresi en preordini), wordt uw credit/debit-kaart onmiddellijk toegevoegd. Als u geen rituelen van de pagamento uitvoert, wordt u onafhankelijk van de snelheid waarmee u de articulatiesnelheid kunt voorspellen.

Als u de bestelling van een e-bike in de eerste plaats annuleert, wordt er een commissie voor de procedure van 10% toegevoegd aan de klant die alleen een 90% van de totale bestelling kan betalen.

Proceswijziging van het product:

1. Als u een wijziging in het product wilt aanbrengen vanwege een kwaliteitsprobleem, neemt u vanaf 15 jaar contact op met uw klant om de productstatus te bereiken.

2. Een team van klanten helpt u bij het verifiëren van het proces om te bepalen of het product een effectief kwaliteitsprobleem oplevert. Als er een probleem is met de kwaliteit van onze conferentie, organiseer dan een snelheidsverhoging voor de restitutie en zorg ervoor dat er geen extra kosten komen.

3. Nadat u een product hebt gemaakt van een nieuw tijdschrift en een nieuw artikel, werkt u de oplossing uit en geeft u het nieuwe artikel door. Als de oplossing niet beschikbaar is, kunt u een rimborso aanbieden.

4. Als het product geen problemen met de kwaliteit en het gewenste resultaat oplevert, kunnen alle omstandigheden van "Idoneit al cambio" worden geschonden door de politiek van het cambio-prodotto. Zorg ervoor dat het product niet wordt gebruikt, privo van polvere, sporco of odori, je originele confezione en sostieni le spese di spedizione for the restituzione di € 300 (costi di spedizione per i modelli restituiti: € 150, per in nieuwe modelli: € 150 ). Contatta il nostro servizio clienti entro 15 giorni dal ricevimento per later istruzioni.

5. Zorg ervoor dat er 30 gegevens van de rijstwijn zijn die niet zijn goedgekeurd in het geval dat de productbeschrijving is gewijzigd.

Restitutieproces van het product:

1. Als u een product wilt teruggeven in de eerste 15 dagen, neem dan contact op met uw klant om de procedure te doorlopen.

2. Verzeker u ervan dat het product niet wordt gebruikt, dat het zilver niet wordt gebruikt, dat de geur of geur niet uw originele confezione is. Sarai is verantwoordelijk voor de snelheid van de restitutie, waarbij een bedrag van € 300 wordt betaald.

3. Nadat het product is teruggegeven aan de hand van een nieuw tijdschrift en de vereisten voor de restitutiepolitiek, kan het bedrijf de originele methode voor de overname gebruiken.

4. Tien presenteer het proces van restitutie en de oplossing die de snelheid van het product van ons magazijn voor de uitgifte in de eerste plaats in verband brengt met de latere azione. Als u twijfelt, neem dan niet contact op met uw klant om hulp te krijgen.

GLI ARTICOLI NON RESTITUIBILI INCLUDONO, MA NON SONO LIMITATI A:

Abbigliamento alla moda (cappelli, enz.)
Alle accessoires
Ordini speciali
U kunt gebruik maken van ESTREMI rottura/malfunzionamento
RIMBORSI TARDI O MANCATI
Als u geen twee keer een goedkeuring heeft gekregen, controleert u nu uw bank en neemt u contact op met de maatschappij/bancaire kaart van uw kredietkaart, die waarschijnlijk eerst in het tempo nodig is om de officiële registratie te kunnen uitvoeren. Het is noodzakelijk om het tempo van de uitwerking eerst uit te voeren als u een rimborso registreert. Als je een dikke vraag hebt en niet wilt weten wat je wilt, neem dan contact op met alle individuele personen service@lankeleisi.com

vergoeding

1. Om het juiste product terug te geven in overeenstemming met de politieke kwestie, kan het probleem worden opgelost.
2. Als u het oorspronkelijke product niet terugkrijgt, wordt het product terugbetaald.
3. Als u de kosten niet vergoedt voor de restitutie van het product.

Restitutie van de impropria

1 Als u een product wilt teruggeven dat altvioolpolitiek is, hoeft u geen andere juridische richtlijn of het product te gebruiken:
(a) Het niet verkrijgen van een koopovereenkomst met de koopwaar;
(b) Mogelijkheid om het deel van uw deel terug te betalen. De commissie kan extra kosten toevoegen aan de terugbetaling van de producten
(C) Als u niet verder gaat dan 15 jaar, kunt u een klein product van de soli gebruiken.