TERUGSTUURBELEID

Als u problemen ondervindt met problemen, neem dan contact op met uw personeel voor de eerste hulp.

 

PRE-ORDINE E CANCELLAZIONE ORDINE

Voor al uw bestellingen (inclusief pre-orders) wordt uw credit/debetkaart onmiddellijk toegevoegd. Als u geen risico op het risico van een pagamento wilt nemen, is het onafhankelijk van de articolo en voorafgaan aan de snelheid.

Omdat de tijd in het tijdschrift beschikbaar is, organiseert u een snelle levering van uw pagina naar uw orde en wordt deze met succes voltooid. Bij het vooraf bestellen, organiseer de snelheid niet voordat de tijd aankomt in uw magazzino.

Als u de snelheid van uw bestelling niet organiseert, kunt u onze klanten bedienen om uw bestelling te annuleren. Als u contact opneemt met de rijke opzegging, kunt u de eerste keer dat de staat snel wordt geannuleerd, als u een extra commissie krijgt.

Als u contact opneemt om uw bestelling te annuleren, kunt u de snelheid van uw bici en de bici organiseren en onderweg 300 € extra kosten voor de snelheid van de bici. Voor andere accessoires kosten de snelheidstarieven voor het contact met onze klanten.

Productwijzigingsproces:

1. Als u een cambio-product wilt kopen dat een kwaliteitsprobleem veroorzaakt, neem dan contact op met uw klant vanaf 30 jaar met de aankoop van een product.

2. Een team van klantassistenten begeleidt het verificatieproces om het product te bepalen dat effectieve kwaliteitsproblemen oplevert. Als er een kwaliteitsprobleem is, organiseert u een snelheidsprobleem en hoeft u geen extra kosten te maken.

3. Als u het product in een nieuw tijdschrift en op de markt wilt brengen, gaat u te werk met de sostitutie en het nieuwe artikel. Als de situatie niet beschikbaar is, wordt er een rimborso aangeboden.

4. Als het product geen problemen met de kwaliteit en het gewenste resultaat oplevert, kan het tarief van de "Idoneit al cambio"-voorwaarden worden beoordeeld op de politiek van het cambio-prodotto. Zorg ervoor dat het product niet wordt gebruikt, privo van polvere, sporco of odori, niet uw oorspronkelijke confezione, en u kost de snelheid van de snelheid voor een reso van € 300 (de kosten van de snelheid voor het terugbetalen van het model: € 150, voor het nieuwe model: € 150). Contatta il nostro servizio clienti entro 15 giorni dal ricevimento per later istruzioni.

5. Als u 30 keer gegevens over rijst hebt, kunt u de productwijziging niet in de loop van de tijd aanpassen.

Restitutieproces van het product:

1. Als u een product wilt teruggeven in de eerste 30 jaar, kunt u contact opnemen met uw klant om het restitutieproces te voltooien.

2. Zorg ervoor dat het product niet wordt gebruikt, dat het zilver, de geur of de geur ervan uw originele confezione is. Sarai is verantwoordelijk voor de kosten van de terugbetaling voor de restitutie en kost € 300.

3. Nadat het product is teruggegeven aan ons tijdschrift en aan de hand van de vereisten voor de politieke restitutie, kan het zijn dat de oorspronkelijke methode voor de overname wordt gebruikt.

4. Als u noteert dat de restitutieprocedure en de restitutieprocedure de productsnelheid van uw magazijn voor de eerste betaling van de latere achterafbetalingen voorafgaan. Als u twijfelt, neem dan niet contact op met onze klanten om te assisteren.

5. INDIEN U NOTARIËLE INFORMATIE VRAAGT: Als u uw fiets terugkrijgt, kunt u de batterij op de juiste manier in de oorspronkelijke staat plaatsen, voeg dan uw accessoires toe (zoals bijvoorbeeld accubatterijen, batterijen voor de fiets, enz.) en de doos met de fiets. Zorg ervoor dat de doos leeg is met de hulp en dat u de restitutie kunt herstellen als u de doos leegmaakt. Als u zich niet bewust bent van uw probleem, hoeft u geen contact op te nemen met uw cliënt voor assistentie.

E-mailadres: service@lankeleisi.com

 6. Voor de hoeveelheid kosten die de terugbetaling met zich meebrengt, Als het probleem met de kwaliteit van accessoires is, en de motivatie van het teruggeven en het persoonlijk maken van de rekening, kan het zijn dat u een tijdschrift terugkrijgt op uw auto.

Als u een probleem met de kwaliteit van uw accessoires presenteert, kunt u uw klant eerst een video of een foto van de accessoires of accessoires met kwaliteitsproblemen aanbieden, zodat u het probleem kunt oplossen. Als het probleem niet langer een risico is, kan dit een nieuwe situatie voor u betekenen. Als u niet een oplossing wilt en uw bici of accessoires wilt herstellen, kan Lankeleisi de snelheid van de snelheid vergroten.

7. Opmerking over het herstel van de schade: Als u uw tweede methode van imballage gebruikt om uw geld te verdienen en accessoires te kopen met het feit dat dit een staatsmessingkarton is, kunt u contact opnemen met onze klanten om de terugbetalingsindiening te bespreken. Het is mogelijk dat restitutie-individuen divers zijn voor verschillende producten, om de restitutie van artikelen te voorkomen, voordat u contact opneemt om het restitutieproces te voorkomen.

🚨Als u al het geld terugkrijgt, kunt u van tevoren contact opnemen, waardoor u de verantwoordelijkheid voor het verhaal kunt dragen. Daarom kunt u contact opnemen met onze klanten in afwachting van het restitutieproces.

E-mailadres: service@lankeleisi.com

Adres van de accommodatie:
Contact: glas
Indirizzo: Rokiciańska 21
Postcode: 05-825
Plaats: Grodzisk Mazowiecki
Telefoon: +48666125937.
Land: Polen

8. Als de consument de oorzaak is, zal de consument snel sneller gaan. Het tarief dat specifiek is, geldt voor bedrijven die gespecialiseerd zijn in snelheid. Voor onze ragioni, de koopwaar en dan niet gecorrigeerd, zal de consument niet langer de snelheid van de snelheid bepalen vanwege zijn motivatie.

GLI ARTICOLI NON RESTITUIBILI INCLUDONO, MA NON SONO LIMITATI A:

Abbigliamento alla moda (cappelli, enz.)
Alle accessoires
Ordini speciali
Artikelen worden gebruikt in het geval van ESTREMI van rottura/malfunzionamento
RIMBORSI IN RITARDO O MANCANTI
Als u geen twee keer een goedkeuring heeft gekregen, controleert u nu uw bank en neemt u contact op met uw bedrijf met kredietkaarten/banken die het tempo kunnen vervullen voordat u de officiële registratie kunt uitvoeren. Als u een uitgewerkt tempo kiest, moet u eerst een registratie uitvoeren. Als u een dikke vraag heeft en niet wilt weten hoe u contact kunt opnemen met service@lankeleisi.com

vergoeding

1. Als u een correct product terugkrijgt in overeenstemming met de politieke kwestie, kunt u het beste beginnen met uw pagina.
2. De kosten voor het terugbetalen van het originele product worden niet vergoed.
3. Als u de kosten niet vergoedt voor het terugbetalen van het product.

Ongepaste resolutie

1 Als u een product terugkrijgt dat altvioolpolitiek is, zijn er geen andere legale rechtszaken voor de oplossing van het product:
(a) Het niet verkrijgen van een aankoop is een oplichting van de genade;
(b) Het kan zijn dat er sprake is van restitutie van producten als dit niet het geval is. Er kunnen extra kosten worden toegevoegd aan de teruggave van de producten
(C) Als u niet verder gaat dan 30 jaar, kunt u een autonoom product verkopen.