Verzendingsovereenkomst
In de politieke wereld, met de samenwerkingsmethoden, en de periodieke samenwerkingskosten, kunnen de snelheid van de vereniging en de organisatie ervan invloed uitoefenen op hun website. Als u wilt weten dat de politiek geen stabilisatie van de koers en de wettelijke verplichtingen heeft. Daarom, beschrijf de standaardprocedure voor de productovereenkomst.
Als u contact opneemt met uw persoonlijke hulp om op de eerste plaats te helpen, zijn er logistieke problemen en snelheidsproblemen. E-mail: service@lankeleisi.com
Prodotti in Pre-Vendita en Ritardi nella Spedizione
Voor de verkoop voorafgaand aan de verkoop, als u noteert dat het tempo van de snelheid van de verkoop kan worden vergroot door rituelen die de oorzaak van logistieke problemen kunnen verbeteren. Het kan zijn dat u een volgende snelheidsgegevens gebruikt voordat u deze voor het eerst bekijkt.
Ordini di spedizione
Normaal gesproken werkt u uw bestelling uit na 3 dagen wasbeurten. Eventuele belangrijke berichten kunnen betrekking hebben op uw communicatie via e-mail.
gratis verzending
Goditi la speed gratuita su tutti gli ordini dal negozio Lankeleisi. Als u de snelheid van de productie van onze lokale tijdschriften opmerkt, garandeert u de gratis snelheid van uw aankoop.
Levering
Corriere UE:
E-bike: DPD / UPS (La consegna richiede da 3 a 7 giorni lavorativi)
Andere accessoires voor batterijen: YunExpress / DHL / UPS (snel verzonden naar magazijn in Cina, consegna in 15-20 giorni)
Afleveradres
Het is essentieel dat u een compleet en correct antwoord krijgt. Als u niet geleidelijk aan wijzigingen aanbrengt, is uw snelheidsindicatie een voltade van uw snelheid en staat de voorbereiding of de bestelling zo snel.
Als een persoon een terugbetaling krijgt omdat een onvolledige aanvraag of een fout van uw agent is, kunt u onmiddellijk contact opnemen met een correctie en uw bestelling riskeren met een extra kostenpost.
U kunt een aantal dagelijkse telefoons gebruiken om te ordenen. Een volte i pacchi zal een Lankeleisi niet-consegnabili teruggeven. Wanneer de correspondentie het niet-consegnabele pakket van Lankeleisi terugkrijgt, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Lankeleisi om een nieuwe snelheid te bereiken.
Consegniamo nei volgende paesi met gratis snelle levering:
Europa: Eenheid(Irlanda del Nord wordt niet ondersteund), Francia, Italia, Spagna, Germania, Rusland, Portogallo, Paesi Bassi, Belgio, Svezia, Roemenië, Finlandia, Repubblica Ceca, Danimarca, Letland, Estland, Bulgarije, Polonia, Lussemburgo, Croazia, Slowakije, Slovenië, Litouwen, Bielorussia, Ungheria, Croazia, Oostenrijk, Griekenland, Australië.
Alcune is afgelegen en op eilandgebieden kan het niet nodig zijn om contact op te nemen om eerst een gesprek te voeren.
Voor alle accessoires wordt de wereld gratis aangeboden
U kunt andere vragen stellen als u contact opneemt via e-mail: service@lankeleisi.com
Monitoraggio della consegna
Het onderzoek naar de consegna is beschikbaar voor uw bestelling van uw product. Om uw gesprek te volgen, kunt u eenvoudig het nummer van de bestelling invoegen (voor uw e-mail van de bestelling) op de website van onze site voor de dienstverlening van de bestelling die: https://www.17track.net/.
Ricevuta en Firma
Voor al uw consegna's is een persoonlijke vaste onderneming rijk aan alle consegna-individuen. Er zijn veel mogelijkheden voor het adviseren van diensten in afwachting van een goede samenwerking met een vaste onderneming.
Tentativi di Consegna Aggiuntivi
Als een eerste poging tot consegna niet succesvol is, zal het effect van de dienstverlening op consegna al een andere tentativo zijn voor consegnare en producten op uw bestelling.
Productcollage
Als uw product niet verkocht wordt en niet veel te maken heeft met consegna, kunt u een advies geven over uw individuele aanvraag met uw rituelen en uw producten, die een onbeperkt tempo voor het ritueel inhouden.
Consegna-problemen
Als u problemen ondervindt met een overeenkomst, kunt u contact opnemen met de contactinformatie op uw website of met een gevarieerde communicatie. Als de dienst van uw bedrijf niet in overeenstemming is met uw product, is het een samenvatting en een fout die u niet maakt en uw product niet uitvoert met een specifieke term, maar u kunt overwegen om een nieuwe overeenkomst te organiseren. Echter, als u informeert over het toevoegen van extra kosten en de kosten van nieuwe consegna, is de eerste consegna gratis. Vervolgens wordt een indicatieve situatie weergegeven in de samenvatting van uw verantwoordelijkheid:
(a) Een foutief of onvolledig telefoongesprek voor de opdracht;
(b) Er is sprake van een foutieve melding;
(c) Het consegna-indirizzo is niet toegankelijk;
(d) L'indirizzo di consegna non è accessibile in sicurezza;
(e) Als u niet rijk bent aan de persoonlijke levenssfeer, kunt u niet langer een mezzo sicuro houden voor het aanbieden van al uw individuele consegna- en nessuno-beschikbaarheid om de consegna te accepteren;
(f) Als u rijk bent aan de persoonlijke levenssfeer, hoeft u niet alle individuele leden van de raad ter beschikking te stellen om de raad te aanvaarden en voor altijd een vaste onderneming te zijn.