Domande frequenti su LANKELEISI

Domande frequenti

Ciao en benvenuto alle FAQ op Lankeleisi! Het is een feit dat mensen vaak met relatieve risico's te maken krijgen voor hun aanbiddelijke klanten. Qualsiasi domanda en benvenuta via e-mail!
Q1: Wat is de voorafgaande finale en de snelheid van de snelheid?

A1: Deze producten kunnen gratis worden gebruikt voor een aankoopervaring. Als u een codebon heeft, kunt u deze invoegen en een andere waarde toevoegen. De prezzo finale dipende dal tuo sconto.


Vraag 2: Kan ik mijn bestelling opvolgen?

A2: Als u uw tempo en de huidige snelheid voltooit, kunt u een e-mailbericht sturen naar al uw postgevallen.

URL van zoekopdracht naar tracciamento 17track: https://www.17track.net
Frans: https://www.17track.net/fr
Italiaans: https://www.17track.net/it
Tedesco: https://www.17track.net/de


Vraag 3: Is het mogelijk dat een bestelling en een snelheid van 3 dagen geen effect hebben?

A3: Als u de bereiding alleen doet, moet u deze snel in 24 of XNUMX minuten klaarmaken. Er is een situatie waarin u een diverse consegna-temperatuur kunt veroorzaken: het product en de status van voorverkoop. U kunt de gegevens op de volgende beschrijvingspagina bekijken.


Vraag 4: Is het mogelijk dat u na de verkoop een prijs betaalt?

A4: Zie hai domande post-vendita, contatta: service@lankeleisi.com. Het opnemen van een numero d'ordine (zoals een nummer van 1324) is een e-mail voor een migliore-ondersteuning. Ons team heeft na de verkoop contact opgenomen met de eerste mogelijkheid om 24 uur later te beginnen.
Grazie mille per aver letto le nostre FAQ!

U kunt meer inhoud toevoegen die u nu kunt gebruiken service@lankeleisi.com. Suggesties en opmerkingen zijn nuttig. Neem geen contact op met uw andere service. Zorg ervoor dat uw probleem prima mogelijk is.