Er zijn een aantal modellen die meer verkopen LankeleisDe X3000Max is een favoriet in de fiets vanwege zijn krachtige aandrijfsysteem en robuust ontwerp. Houd rekening met de feedback van klanten en blijf doorgaan met het verbeteren van hun e-bike. In 2025, gebaseerd op de echte feedback van fietsen, heeft Lankeleisi een aantal belangrijke onderdelen geïmplementeerd die de levensduur van de e-bike op de X3000Max-motor aanzienlijk vergroten. Zie een panoramisch uitzicht op de voornaamste aggiornamenti:
1. Aggiornamento del Sistema Frenante Idraulico
Identificeer het probleem
In 2024 gaf de raccolto dagelijks feedback op de prestatie van het bedrijf en de scoop die regelmatig werd gebruikt om de olie van buitenaf te gebruiken. Als we een analyse maken met onze teamtechniek, identificeren we een probleem in een van de componenten van de energie-intensieve energievoorziening van DYISLAND, in het tijdperk van de belangrijkste oorzaak van de zaak.
Oplossing voor het opnieuw versieren
Abbiamo heeft het systeem aangesloten op de idraulico met freni idraulici op quattro-zuigeri ZOOM G202. Als je niet alleen het probleem van de olieziekte wilt elimineren, kun je ook de reactie op de frenata en de complete ziekte ervaren. Het kan zijn dat het experiment nauwkeurig, gevoelig en snel wordt uitgevoerd, en dat het gedurende de hele periode een hoge snelheid of opkomstsituatie biedt.

2. Achterliggende sospensione: de molla idraulica en pneumatische sospensione
Identificeer het probleem
Als de sospensione posteriore een molla originele idraulica niet funzionasse is, is dit per ongeluk gebeurd. Als de behandeling niet effectief is, kan dit ertoe leiden dat u later contact opneemt met de telefoon en de breuk van de telefoon opmerkt. Het is belangrijk om een belangrijke pericolo voor de veiligheid te presenteren, vooral voor de ciclisti die meer pesanti is.
Oplossing voor het opnieuw versieren
Om problemen op te lossen, wordt de voorziening achteraf vaak met een systeem van voorziening ad aria vervangen. Als nu het systeem instemt met de motociclisti van het regolare van de druk van de aria, op basis van de eigen persoon en alle voorkeuren van gids, biedt u een begeleidingsgids aan die comfortabeler en persoonlijker is.
Kom regolare la sospensione ad aria
Als het effect van de slapte achteraf of indebolisce is, kan het zijn dat u een pomp van de aria gebruikt met manometro om te gaan werken. Het spanningsinterval is afhankelijk van de ophanging van de X3000Max en van 100 PSI tot 250 PSI, met een vooraf gedefinieerde invoer van 150 PSI. Als de druk op een snelheid van 100 PSI komt, moet u een riempit gebruiken. Dit zijn de beschikbare video-tutorials voor uw teamtechniek.
De druk op de achterbank kan op de tweede plaats worden geregeld door de techniek van Lankeleisi.👉Video op Youtube
(Vrij van gewicht) | Hoofdcamera (psi) |
---|---|
140 | 110 |
160 | 130 |
180 | 150 |
200 | 170 |
220 | 190 |
3. Aggiornamento del Porto di Giunzione Motore
"Il collegamento tra i cavi del motore anteriore and posteriore e il controller è stato migliorato. Il connettore spina originale è stato sostituito with un connettore a vite, che previene il surriscaldamento e la fusione dei connettori del motore. Inoltre, il cavo del controller anteriore en stato aggiornato da un cavo standard a un Als je een telescopische telescoop in de metallo gebruikt, werkt deze effectief en zorgt ervoor dat de basso forcella onder druk komt te staan.'

Conclusie
L'X3000Max De uiteindelijke beschikking over de aankoop omvat ook uw aanvullende vragen. Presso Lankeleisi, rimaniamo impegnati ad ascoltare il feedback degli oring to continuement le nostre e-bike per aanbieding van een begeleidingsgids die veiliger en comfortabeler is.
Ordina ora live prestazione and il comfort migliorati del nuovo X3000Max!
Laat een reactie achter
Dit zijn de gematigde commentaren op het eerste deel van de publicatie.
Dit is de bescherming van captcha en toepassing Privacybeleid en de meest Termini di servizio van hCaptcha.