Fiets elettriche Het combineren van de ciclismo is een oplossing voor de voortzetting van het leven met het elektrische vermogen, waardoor een intelligentere modus wordt aangeboden om de uitdaging aan te gaan, te vertragen en te trappen.
Op kerngebied gebruikt de e-bike een motor, een batterij en sensoren om uw pedalen te versterken of een gasaandrijving te gebruiken, waardoor de fiets toegankelijk wordt voor het fietsen en het leven van een fisieke vorm.
Als u nieuwsgierig bent naar het mechanisme van het systeem van trapondersteuning, de batterij van de batterij op de fiets gaat, of de autonomie van uw fiets wordt groter.
Als u de technologie wilt analyseren, kunt u de prestaties ervan gebruiken om de elektrische fietsfunctie te begrijpen en te begrijpen.

Is het een elektrische fiets?
Elektrische fietsen zijn elektrisch aangedreven door een elektrische motor en een batterij om de trapondersteuning te ondersteunen of om een volledige voortstuwing van een motor te bewerkstelligen. Door het verschil met de traditionele fietsen, versterkt u uw gewicht, waardoor u gemakkelijker kunt eten en sneller kunt sporten of sporten.
De e-bike is niet alleen een gemotoriseerde fiets: hij is een progetaat voor migliorare, niet-sostituire, de ciclistische fiets. Houd uw grote hoeveelheid geld onder controle en combineer een verstandige oplossing voor het voortzetten van uw levensonderhoud met elektrische hulp.
Het elektrische fietsenconcept is in de jaren 1800 op de markt gebracht, met in het begin de fietsvoeding op de batterij van Ogden Bolton Jr. uit 1895. Echter, de e-bike-praktijk kwam pas in de jaren '90 op de proppen, met vooruitgang in de technologie van de batterij, in het bijzonder in de litio-ion.
De zoektocht naar innovatie heeft het formaat van de e-bike naar een prototype van een elegante en efficiënte machine getransformeerd. Bovendien is er een kleine miliaire van de stedelijke mobiliteit die tientallen jaren van kennis combineert met de moderne intelligente technologie.

E-bike versus Bicicletta Tradizionale versus Moto Elettrica
De e-bike kan worden onderscheiden door traditionele fietsen elektrische motorfietsen. Als u een normale fiets gebruikt, kan de hulp van een e-bike helpen om fiscaal veilig te zijn.
Tuttavia, een verschil in elektrische motorfietsen, het grootste deel van de e-bike-rijkdom pedalare per attivare il motore (ad eccezione dei modelli solo con acceleratore). Als we de snelheidslimiet overschrijden - gemiddeld 20-28 mph (32-45 km / u) en een tweede regionale legislatie - wordt de classificatie van fietsen steeds meer een motor.
Als u een ideaal evenwicht wilt bereiken voor uw geld, kunt u creatieve en duurzame diensten verlenen, waardoor de efficiëntie van de licentie ingewikkelder wordt.
Type elektrische fiets
Pedelec (elektrische fiets met trapondersteuning): Il tipo più comune, in cui il motore si attiva solo quando pedali. Ik leef met assistentie (Eco, Tour, Sport) om de hoeveelheid spinta te controleren.
E-Bike met gaspedaal: schakel een gaspedaal in (kom op een scooter) voor een krachtig pedaal. Popolari voor snelle of supersnelle ripide.
Speed-pedelecs: modellen met andere prestatiecapaciteiten voor een snelheid van 28 mph (45 km/u), kunnen rijkelijk worden geregistreerd of in geval van een ernstige regulatie.
Cargo-e-bikes: Kosten met telefoonberekeningen en portapacchi achteraf zijn bedoeld voor het vervoeren van pesanti, ideaal voor gezinnen of voor commerciële doeleinden.
Elektrische plooifietsen: ontwerpcompatibel en perfect portatil voor een leven in de ruimte met een beperkte archiveringsruimte.

Belangrijkste onderdelen van een elektrische voeding
Elektrische fietsen kunnen lijken op traditionele fietsen, maar de prestaties en functionaliteit zijn gebaseerd op een geavanceerde combinatie van hardware en technologie.
Denk aan de onderdelen die u kunt nemen bij het nemen van beslissingen over de aankoop, het onderhoud van uw e-bike. Vervolgens analyseert u het essentiële deel van het voedsel op uw corsa.

motor
Als de motor een elektrische fiets heeft, kan het vermogen een standaardfiets onderscheiden. Dit is de belangrijkste tip van het bedrijf motoren voor e-bikes:
Motorrijders: de situatie vóór of achter is economisch, rijk, manueel en ideaal voor pianospel. Als de motor later een migliore-beweging achterlaat, begint hij voor een gelijktijdige sensatie van "spinta".
Mid-Drive-motor: de positie van de pedalen is dat de fiets naar een grotere efficiëntie op de colline en het terrein gaat. Er zijn veel mensen die een e-bike in de bergen en in de auto willen gebruiken, maar de kosten ervan zijn groter.
Het motorvermogen is groter in watt (W), met 250W en is standaard voor stadsverkeer (en dat is altijd conform), 500W voor een gematigd gebruik, en 750W+ voor gebruik met een hoge snelheid of met auto's. Controleer de lokale norm, maar beperk de motorkracht in de regio.
batterij
De batterij wordt gebruikt voor de brandstoftoevoer op de e-bike, waardoor de energie voor de voeding van de motor toeneemt. Vanwege de voornaamste dominante marktpositie:
Als de litio: leggeri, duraturi (3-5 jaar) en snelle ricarica, geeft de voorkeur aan een groot deel van de ciclisti. Als een energiedichtheid groter wordt, betekent dit een grotere autonomie voor de auto.
Sealed Lead Acid (SLA): Er zijn steeds meer economische en financiële zaken die gebruik kunnen maken van andere economische modellen.
De prestatie van batterijen per e-bike Bepaal de spanning (bijvoorbeeld 36V, 48V) en de capaciteit in ampère (Ah). Bijvoorbeeld een accu van 48V 10Ah voor 480 watt-ora (Wh). Wat een algemene betekenis heeft voor een grotere autonomie, is dat de wereldbevolking, de burgerbevolking en het leven van de griep de autonomie vergroot.

Ticket inspecteur
Il controleur en de "cervello" van de e-bike zorgt voor een grote stroomsterkte op de motor in de basis van elke invoer. Wanneer u het gaspedaal indrukt, interpreteert de controller uw sensor en regelt u het motorvermogen. Ik bestuur de controle en zorg dat de beveiliging tegen schokken en vloeiende versnellingen wordt beschermd.
Sensori
Sensori Bepaal hoe intuïtief uw e-bike-strategie is voor al uw pedalen:
Sensori van de cadens: draai de trapbeweging en zorg voor een live assistentie. Omdat het eenvoudig en economisch is, is het natuurlijke resultaat dat de potentie niet legaal is.
Sensoren voor het gebruik: de hoeveelheid kracht die u op de pedalen zet, is de ondersteuning van de motor. Als u een vloeiende en vloeiende begeleiding wilt creëren, imiteert u de sensatie van een traditionele bici.
Ik voel me als een gemeenschap met premium modellen, maar ik voel me als een dominante e-bike op de basis van het leven.
Weergave en interface
Il LED-display In het centrum van het commando zijn de meeste statistieken snel, de afstand tot de batterij en de wijze van assistentie zijn groot.
Het touchscreen-interface is standaard verschillend van modellen op het hoge dashboard, maar het LED-scherm op de basis heeft voorrang op de schijn en de duurzaamheid.
Als u deze componenten begrijpt, kan de waarde van de e-bike veel groter zijn, maar u kunt problemen oplossen en een model bekijken dat uw stijl van gids is.
Als alle macht prioriteit heeft, is de hele autonomie een vloeiende gids, maar ook een deel van uw leven kan uw elektrische levenscyclus beïnvloeden.

Gebruik de elektrische fiets: de spiegata-technologie
De elektrische fiets combineert het vermogen met de intelligente technologie om een vloeiende begeleiding te creëren. Het centrale punt van de functie is het systeem: assisteer alle pedalen, controleer het gaspedaal en (in sommige modellen) frenata rigenerativa.
Begrijp dat u op zoek bent naar interagisconotechnologie om uw corsa te verbeteren en uw e-bike-fiets te verkennen voor uw eigen ontwikkeling.
Systeem van Pedalata Assistita (PAS)
Als je trapt, voel je je beweging en schakel je de motor van de versterker naar je zin. Als u merkt dat de trapfrequentie verkeerd is, wordt een draaiende trap op het leven van de hulp bij het selecteren weergegeven.
Bij het waarnemen van de koppies worden er geen modelmodellen van een hoog fascia gepresenteerd, maar de hoeveelheid vermogen van de motor wordt constant gehouden, waardoor de natuurlijke sensatie van de pedalen wordt nagebootst. Ik help u bij het personaliseren van de rispetto-snelheid: de VS Eco voor de grote autonomie of de Turbo voor de zoute rijping.
Modaliteit versneller
De manier waarop het gaspedaal krachtig is, is een pedaal, vergelijkbaar met een scooter. Het versnellen van de torsie (geïntegreerde handmatige beweging) en het versnellen van het geluid (een pulserende scheiding) om het accelereren te versnellen is een kwestie van sforzo.
Dit is een functie die ideaal is om snel deel te nemen aan het verkeer of om korte metten met water te maken. Echter, de manier waarop de batterij alleen wordt versneld, is snel en kan in de regio worden beperkt door de e-bike die wordt geclassificeerd als basisvereisten voor trapondersteuning.
Frenata Rigenerativa
Een gemeente waar de e-bike de batterij van de e-bike lang meegaat. In werkelijkheid is de frenata een zeldzaamheid op het gebied van e-bikes en andere auto-elektrische fietsen.
Sommige modellen van het herstel krijgen een minimale hoeveelheid energie (5-10%) tijdens de behandeling, waardoor de voltooiing en de extra kosten superieur en voordeliger worden.
Voor het grootste deel van de ciclisti concentreert u zich op de efficiënte techniek van frenata (zoals het gebruik van freni in discotheken) en het is praktischer om het tarief te bevestigen met uw rigenerazione.
Prestaties en autonomie
De prestaties van de e-bike zijn afhankelijk van het gewicht: snelheid en autonomie. Het grote deel van de motor is beperkt tot 20-28 mph (32-45 km/u) vanwege de legale limiet, het terrein, de ciclista en het leven van de influenza-assistentie betekenen een significante uitkomst in de werkelijkheid van de wereld.
Bijvoorbeeld, een motor van 500 W kan moeite hebben met het rijpen van het zout op een piccola-batterij.
Voor het vergroten van de autonomie, de controle van de valuta in wattora (Wh) van de batterij: deel dit aantal per 20 (voor gematigde assistentie) of per 10 (voor assistentie elevata) voor ottenere en chilometri-approssimativi per carica.
Een batterij van 500 Wh biedt bijvoorbeeld 25-50 miglia. Per massale autonomie:
- Gebruik de ecologische modus voor terreni pianeggianti.
- Zorg ervoor dat u pneumatische apparaten gebruikt om de weerstand tegen rotolamento te verminderen.
- Cambia marcia in modo efficiency (per motori a trasmissione centrale).
- Evita arresteert en scheurt brusche.

Scegliere la bicicletta elettrica giusta
Kies een e-bike die twee soorten motoren gebruikt, de specifieke batterij en het gebruik ervan vooraf:
Motorselectie
Motori Hub: Economisch en bas-manutenzione, ideaal voor de stedelijke pendolarismo op zijn Strade Pianeggianti.
Motoren met middenmotor: Migliori per colline, het waarschuwings- of transportsignaal van de auto wordt gecentraliseerd en alle compatibiliteit van de ingereden auto's.
Overwegingen over batterijen
Geef prioriteit aan alle batterij-ionen voor een lange levensduur en draagbaarheid. Een batterij van 48V 14Ah biedt meer autonomie op een batterij van 36V 10Ah, maar is goedkoper. De batterij is eenvoudig te gebruiken in het land, maar het ontwerp is geïntegreerd in de estetica.
Beoogd gebruik
- Pendolarismo: bevoorrechte telai leggeri en pneumatische anti-foratura.
- Mountain biking: Optie voor een motor met een robuuste en robuuste sokkel.
- Zorg voor sport: scegli motori ad hoge koppia en telai rinforzati.
Onderhoud en verzorging
De juiste manutenzione verlengt de duur van uw e-bike:
- Batterijen: compleet verwijderen; bewaar een carica van 30-60% in verse en asciutti.
- Motor: Het apparaat verwijdert de stroom en zorgt ervoor dat het water onder hoge druk terechtkomt.
- Cura stagionale: in verno, puire en componenti om de corrosie te voorkomen. In landgoed, tenere le batterij lontano dalla luce solare diretta.
Overweeg legale en veilige maatregelen
De varianten van e-bikes in de hele wereld, het grootste deel van de regio, volgen een klassiek systeem:
- Klasse 1: Solo assistenza alla pedalata, fino a 20 mph.
- Klasse 2: Assistentie bij het accelereren, tot 20 km/u.
- Klasse 3: Assisteer alle pedalen bij 28 km/u, rijd rijkelijk en herstel deze.
Le 5 elektrische fietsen LANKELEISI van 2025
Terwijl de elektrische fiets doorgaat met het beëindigen van de stedelijke pendel en het avontuur op alle niveaus, komt LANKELEISI tevoorschijn als pionier in 2025, gecombineerd met geavanceerde technologie met veelzijdige robuustheid.
Als u de bergen in de gaten houdt, kunt u de straat opgaan of een krachtige portatile beschikking hebben, waardoor modellen de meeste innovaties op uw pad kunnen vinden voor de ontwikkeling van andere ciclista's.
1. LANKELEISI X3000 MAX: Het vermogen van een dubbele motor
specificaties:
- Motor: Doppio motornaaf van 1000W (2000W combinati)
- Batterij: 48V 20Ah Samsung Li-ion (autonomia 70-130 miglia)
- Pneumatici: pneumatisch groot 20 "x 4.0"
- Maximale snelheid: 51 mph
- Progettato per: gli amanti del brivido che beledigende colline ripide, sabbia o neve.
- Sterk punt: dankzij de krachtige motor is een compleet systeem voor een complete oplossing, een ontwerp voor een gemakkelijk transport, uitgerust met een Samsung 48V 20Ah-batterij, met een enorme autonomie van 130 chilomen.
2. LANKELEISI GOLF-X: De compacte cruiser
specificaties:
- Motor: een borstelloze motor met een hoge snelheid van 1000W
- Accu: Gebruikte accu Samsung 48V 20Ah
- Pneumatici: pneumatische antiforatura 20" x 4.0"
- Kosten voor: kosten voor het betalen en betalen van geld
- Opvallende punten: Een e-bike is veelzijdig inzetbaar met een voorafgaande bevestiging die het vergemakkelijken van de rit naar een terreni-ongeval mogelijk maakt
3. LANKELEISI MG800Max: Het Bestia Tutto Terreno
specificaties:
- Motor: Centrale motor van 1000W (picco di 2000W)
- Accu: 48V 20Ah (autonomie 55-130 miglia)
- Pneumatici: pneumatische larghi 26x4.0 pollici
- Sospensione: Gebruik een sospensionsysteem op quattro-bracci
- Progettato per: sentieri accidentati ed esplorazione in zone remote.
- Kenmerkend kenmerk: intelligente distributie van het geld via de salite-technologie.

4. LANKELEISI RV800: De Titano del Touring
specificaties:
- Motor: Een motor van Bafang van 750W
- Batterij: 48V 20Ah (autonomie tot 150 miglia)
- Pneumatici: pneumatische 26 "x 4.0"
- Progettato voor: toerisme op grotere afstand en bikepacking.
- Kenmerkend kenmerk: frenata rigenerativa per een autonomia estesa.
5. LANKELEISI X2000 MAX: Lo Speedster Urbano
specificaties:
- Motor: Doppio motornaaf van 1000 (2000W combinati)
- Accu: 48V 20Ah (autonomie 70-130 miglia)
- Pneumatici: pneumatisch Chaoyang van 20 pollici * 4,0 van de grote
- Maximale snelheid: 48 mph
- Zorg ervoor dat de stad in beweging en snelheid blijft.
- Kenmerkende kenmerken: ontwerppieken, dubbele gebruiksmogelijkheden, ophanging en dubbele braccio oscillerende idraulica in de lega van aluminiumlegering
Met LANKELEISI, niet alleen een bedrijf, maar investeer in een toekomstige duif of een corsa en onbeperkt.
Bezoek de officiële LANKELEISI om uw modelvraag te onderzoeken en uw rit te beëindigen.
Conclusie
Door de motorinteractie en het sensorische gevoel van de batterij en de legale classificatie, is de elektrische fiets een getuigenis van innovatie in de sportwereld. Houd rekening met de internationale functionaliteit, verwerf de kennis voor scegliere, beheer en begeleid een e-bike-confiducie.
Terwijl u steeds meer aandacht besteedt aan uw koolstofverbetering, is het fietsen op de pedalen een stuk langer, sneller en sneller – de straat gaat een toekomst tegemoet in de ecologische mobiliteit en is enthousiast. Abraccia de viaggio en scopri come le e-bike stanno trasformando il nostro di muoverci.
Domande frequenti
Wil je op een e-bike fietsen?
De e-bike kan alle pedalen rijkelijk ondersteunen om de motor te dragen, terwijl het model het gaspedaal inschakelt om de pedalen te begeleiden, en de leggi-mogelijkheden kunnen worden beperkt tot solo met het gaspedaal in alcun gebied.
Wat kost het om een e-bike te kopen?
Als de hulp van een rijkere speler een belangrijke betekenis heeft in de pedalen, kan de calorie-inname een ritmisch vergelijkbaar zijn met de traditionele ciclismo met een kleine sollecitatie van de articolazioni.
Hoe lang duurt een batterij?
Het grootste deel van de batterij kan een kleine hoeveelheid van 80% van de capaciteit van 500–1.000 accu's (3–5 jaar) bevatten, met een autonomie van 20 tot 80 minuten per auto en een tweede terreno en impostazioni.
Is de e-bike waterdicht?
De kwaliteit van de e-bike is bestand tegen alle onderdelen (classificatie IPX4–IPX7) om hier te kunnen rijden en de batterij of de motor te laten verdwijnen en de levensduur ervan te vergroten.
Wat is het verschil met een e-bike en een elektrische fiets?
Als er intercambiabilieën zijn, als de "e-bike" wordt uitgebreid met modellen met hulp bij het fietsen, kan het zijn dat er varianten zijn die potentieel geclassificeerd zijn als fietsmotor in alle regio's.