Retourbeleid
Als u problemen oplost met remboursementen, retourzendingen of uitwisselingen, neem dan contact op met ons personeel om de eerste hulp te krijgen.
PRÉCOMMANDE & ANNULATIE DE COMMANDE
Als u de opdrachten (en de voorafgaande opdrachten) ontvangt, is uw krediet-/debetkaart onmiddellijk uitgegeven. Er komt geen einde aan de inning van de betaling, terwijl het moment van het artikel snel wordt afkeuren.
Terwijl de fietsen op voorraad zijn, organiseren de organisatoren van de expeditie een dag waarop u uw opdracht met succes kunt betalen. Voor de fietsen die vooraf worden bestuurd, moeten de organisatoren van de expeditie de fiets arriveren in onze tussenstop.
Als u de expeditie van uw opdracht organiseert, kunt u contact opnemen met onze serviceklant om uw opdracht te annuleren. Als u contact met ons opneemt om een annulering te eisen voordat de fiets sneller gaat, is dit een feit zonder dat u een factuur heeft.
Als u contact met ons opneemt om uw bevel te annuleren nadat u de expeditie van uw fiets en uw fiets op doorreis hebt georganiseerd, kost dit 300 € voor uw expeditie voor de fiets. Voor de overige accessoires moeten de retourzendingen worden bevestigd en contact opnemen met een andere serviceklant.
Proces van productverandering:
1. Als u een wijziging van het product en de reden van kwaliteitsproblemen wilt, kunt u binnen 15 dagen contact opnemen met uw serviceklant over de ontvangst van het product.
2. Weten dat u een serviceklant bent die u lang begeleidt bij het verificatieproces van de bepaling of het product effectief is bij kwaliteitsproblemen. Als het kwaliteitsprobleem wordt bevestigd, moeten onze organisatoren een retouretiquette voor u regelen en u kunt een aanvulling krijgen.
3. Als het product wordt gecontroleerd en geïnspecteerd, worden de vervangingen en het nieuwe artikel op uw adres verzonden. Als vervanging niet mogelijk is, kunt u een vergoeding voorstellen.
4. Als het product geen kwaliteitsprobleem heeft en als u een wisselaar wilt, kunt u aan de voorwaarden voor veranderingscriteria voldoen in verband met de politieke verandering van het product. Zorg ervoor dat het product niet wordt gebruikt, vrijgesteld van poussière, verkoop of geur, dan zijn emballage d'origine, en betaal een retourbedrag van 300 € (expeditie voor de retourmodellen: 150 €, voor de nieuwe modellen: 150 €). Neem contact op met onze serviceklant gedurende 15 dagen na ontvangst voor het verkrijgen van meer instructies.
5. Op 30 april, nadat u de ontvangstdatum heeft berekend, kan de productverandering in een bepaalde omstandigheid worden geaccepteerd.
Retourproces van het product:
1. Als u een product retourneert in de 15 eerste dagen dat u de ontvangst ontvangt, kunt u contact opnemen met onze serviceklant voor het initiëren van het retourproces.
2. Zorg ervoor dat het product niet wordt gebruikt, vrijgesteld van poussière, verkoop of geur en dan de emballage van oorsprong. U bent verantwoordelijk voor de retourzending, die een bedrag van 300 € oplevert.
3. Als we het geretourneerde product ontvangen en bevestigen dat de retourbeleidseisen worden beantwoord, worden de remboursementen uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode die voor het geld wordt gebruikt.
4. Houd er rekening mee dat het retourproces en de vervanging impliciet de expeditie van het product naar uw bedrijf voor inspectie voorafgaan aan de actie. Als u vragen of zorgen heeft, hoeft u geen contact op te nemen met onze serviceklant om de hulp te krijgen.
5. LET OP: Als u uw retourzending hebt gekozen, kunt u de fiets in de verpakking van de verpakking van het origineel emballeren, en een paar begeleidende accessoires (zoals bijvoorbeeld kosten, antivols de fiets, enz.) op de doos zetten met de fiets. Scheid de doos in de doos met de lijm en de retourverpakking die u nodig hebt om op de doos in de doos te komen. Als u niet meer over de manier waarop u uw fiets rijdt, contact opneemt met een andere serviceklant voor het verkrijgen van de hulp.
E-mailadres: service@lankeleisi.com
6. Voor de retourkosten, Als u de fiets of de accessoires ontvangt, zijn er geen kwaliteitsproblemen en de reden van uw retour is niet meer dan uw persoonlijke reden, maar de retourzending is een kwestie van betalen.
Als uw fiets of uw accessoires kwaliteitsproblemen vertonen, neem dan contact op met onze serviceklant die mogelijk is, stuur een video of een foto van de fiets of de accessoires die de kwaliteitsproblemen vertegenwoordigen, of u helpt het probleem terug. Als het probleem niet met een oplossing kan worden opgelost, kunt u een nieuwe verandering voor u ondergaan. Als u niet wilt wisselen en kiezen voor een retournering van uw fiets of accessoire, moet Lankeleisi de haven in rekening brengen.
7. Opmerking over het retouradres van de fiets: Als u uw fiets wilt verpakken met de emballagemethode die u nodig heeft en de accessoires die u op de doos heeft, kunt u contact opnemen met onze serviceklant om het retouradres te bevestigen. Als het adres van de retourzending verschilt van het product dat u retourneert, kunt u contact opnemen om uw retourproces te starten.
🚨Als u het fietsadres retourneert zonder dat u contact met ons opneemt, als u de fiets of de accessoires binnenhaalt, bent u verantwoordelijk voor deze persoon. Neem contact op met onze serviceklant om uw retourproces te bevestigen.
E-mailadres: service@lankeleisi.com
Retouradres:
Contact: rotsblok
Adres: Rokiciańska 21
Postcode: 05-825
Stad: Grodzisk Mazowiecki
Telefoon: +48666125937.
Landen: Polen
8. Als de retourzending door de consommateur veroorzaakt wordt, is hij verantwoordelijk voor de haven. De specifieke kenmerken zijn gebaseerd op de berichtenmaatschappij die u kiest. Als de reden dat we incombent zijn, de marshandelen zijn onterecht of onjuist, de consommateur hoeft de haven niet te steunen voor deze reden.
LES ARTIKELEN NIET RETOURNABLES INCLUENT, MAIS NE SONT PAS LIMITÉS À :
Vêtements à la mode (chapeaux, enz.)
Alle accessoires
Speciale commando's
Gelegenheidsartikelen in het geval EXTRÊMES de case/dysfonctionnement
REMBOURSEMENTS EN RETARD OU MANQUANTS
Als u op 2 april een terugbetaling heeft ontvangen, kunt u uw bank- en bankgegevens verifiëren en contact opnemen met uw creditcard-/bankautobedrijf, terwijl u een bepaalde tijd kunt wachten voordat uw terugbetaling officieel is geregistreerd. Er is een probleem met de behandeling van een remboursement, zodat deze is geregistreerd. Als u uw geld verdient en u wilt dat u uw remboursement ontvangt, neem dan contact met ons op service@lankeleisi.com
vergoeding
1. Als u producten retourneert die conform de politiek zijn, kunt u de prijs terugbetalen die u moet betalen.
2. U hoeft geen rembourserons te ontvangen tijdens de eerste expeditie-associaties op het retourproduct.
3. U hoeft geen rembourserons te gebruiken voor de retourzending van het product.
Terugreis onjuist
1 Als u een product retourneert dat politiek van aard is, en u kunt geen wettelijke terugbetaling of verandering van product krijgen:
(a) Nous ne rembourserons pas le prix d'achat ni'n'échangerons les marchandises;
(b) U kunt de producten die u retourneert, bewaren als u wilt betalen. Deze aanvullende producten kunnen de factureren voor de nieuwe levering van retourproducten
(C) Als u gedurende 15 dagen een aanvullende betaling ontvangt, kunt u uw nieuwe producten weggooien.