Retourbeleid

Als u problemen oplost met remboursementen, retourzendingen of uitwisselingen, neem dan contact op met ons personeel om de eerste hulp te krijgen.

 

PRÉCOMMANDE EN ANNULATIE DE COMMANDE

Als u de opdrachten (en de voorafgaande opdrachten) ontvangt, is uw krediet-/debetkaart onmiddellijk uitgegeven. Het kan zijn dat het terugverdienen van de betaling wordt vertraagd, terwijl de datum van de expeditie voorafgaat aan het artikel.

Het annuleren van de elektrische opdracht voor een expeditie is een feit van 10% eigendom, en klanten krijgen geen terugbetaling van 90% van de totale prijs van de opdracht.

Proces van productverandering:

1. Als u een wijziging van het product en de reden van kwaliteitsproblemen wilt, kunt u binnen 15 dagen contact opnemen met uw serviceklant over de ontvangst van het product.

2. Onze serviceklant moet u lang begeleiden tijdens het verificatieproces om te bepalen of het product effectief is bij kwaliteitsproblemen. Als het kwaliteitsprobleem wordt bevestigd, moeten onze organisatoren een retouretiquette voor een aanvullende betaling van de betaling krijgen.

3. Als het product wordt gecontroleerd en geïnspecteerd, worden de vervangingsprocedures en het nieuwe artikel uitgevoerd. Als vervanging niet mogelijk is, kunt u een vergoeding voorstellen.

4. Als het product geen kwaliteitsprobleem heeft en als u de wijziging doorvoert, kunt u naar de voorwaarden verwijzen die “in aanmerking komen voor verandering” worden vermeld in de politieke verandering van het product. Verzeker u ervan dat het product pas wordt gebruikt, vrijgesteld van poussière, verkoop of geur, dan is de emballage van herkomst en ondersteuning van de retourfrais van 300 € (port port pour les retournés modèles: 150 € , voor les nieuwe modellen: 150 €). Neem contact op met onze serviceklant gedurende 15 dagen na ontvangst voor plus instructies.

5. Na 30 dagen na ontvangst van de ontvangstdatum kan de productwijziging niet meer worden geaccepteerd in dit geval.

Retourproces van producten:

1. Als u een product retourneert in de 15 eerste dagen dat u de receptie ontvangt, kunt u contact opnemen met onze serviceklant om het retourproces te starten.

2. Zorg ervoor dat het product niet wordt gebruikt, vrijgesteld van poussière, verkoop of geur en dan de emballage van oorsprong. De retourzending kost u een bedrag van 300 €.

3. Als u het retourproduct van uw bedrijf ontvangt en bevestigt dat de retourbeleidseisen worden beantwoord, worden de vergoedingen via de betalingswijze gebruikt voor het aankoopproces.

4. Houd er rekening mee dat het retourproces en de vervanging impliciet het retourneren van het product van uw bedrijf voor inspectie inhouden dat de prijs niet zo hoog is. Als u vragen of zorgen heeft, hoeft u geen contact op te nemen met uw serviceklant om de hulp te krijgen.

LES ARTIKELEN NIET RETOURNABLES COMPRENNENT, MAIS SANS S'Y LIMITER:

Vêtements à la mode (chapeaux, enz.)
Alle accessoires
Speciale commando's
Gelegenheidsartikelen zijn EXTRÊMES de case/dysfonctionnement
REMBOURSEMENT RETARD OU MANQUANT
Als u op 2 april een terugbetaling wilt ontvangen, kunt u de nieuwe bank- en bankcontactpersoon voor uw creditcard-/bankauto verifiëren terwijl u een bepaalde tijd kunt wachten voordat uw terugbetaling officieel wordt gepubliceerd. Er zijn bepaalde momenten dat u een remboursement nodig heeft, zodat u zich niet kunt inschrijven. Als u uw geld verdient en u wilt dat u uw remboursement ontvangt, neem dan contact met ons op service@lankeleisi.com

vergoeding

1. Als u producten retourneert die conform de politiek zijn, kunt u de prijs terugbetalen die u moet betalen.
2. U hoeft geen rembourserons te ontvangen tijdens de eerste expeditie-associaties op het retourproduct.
3. U hoeft geen rembourserons te gebruiken om uw product te retourneren.

Terugreis ongepast

1 Als u een product retourneert dat de politiek beroert en dat u een wettelijke rembourser of wisselaar van het product kunt krijgen:
(a) Nous ne rembourserons pas le prix d'achat ni'n'échangerons les marchandises;
(b) U kunt de teruggezonden producten bewaren die u moet betalen. Onze aanvullende producten kunnen worden geleverd voor het terugbezorgen van retourproducten
(C) Als u gedurende 15 dagen een aanvullende betaling ontvangt, kunnen uw nieuwe producten worden geëlimineerd.