Nieuwe producten, aangeboden tot een maximum van 200..Bestel nu
Achetez 1 economisez 65, achetez 2 economisez 160. . Nu kopen

Veel Gestelde Vragen

Bonjour en bienvenue dans la FAQ sur Lankeleisi! Er zijn ook lijstjes met vragen die vaak gesteld worden met antwoorden op onze schattige klanten. Stel uw vragen via e-mail!
 
Q1: Is de laatste prijs en de expeditieprijs?

A1: Alle producten zijn kosteloos voor een betere ervaring van het leven. Als u een kortingscode weggooit, kunt u de code gebruiken en een korting krijgen. Le prix final dépend de votre remise.


Vraag 2: Commentaar suivre ma commande?

A2: Er is een spoedgeval, een e-mail met een melding is een gezant voor uw brief.
👉Cliquez ici pour verifier l'état de l'expédition.

URL van de code voor suivi17track: https://www.17track.net
Frans: https://www.17track.net/fr
Italië: https://www.17track.net/it
Duits: https://www.17track.net/de


Vraag 3: Als u een commando overgaat en pas na 3 dagen wordt versneld ??

A3: Onze voorbereidingen en expedities zijn in het algemeen gedurende 24 uur van de dag uitgevoerd. Er bestaat een situatie die een andere levenssituatie kan veroorzaken: het product is een preventieve maatregel. U kunt de datum van de expeditie op onze beschrijvingspagina vinden.


Q4Wat zijn uw vragen après-vente?

A4: Als u vragen heeft, kunt u contact opnemen met: service@lankeleisi.com. U hoeft uw commandonummer (bijvoorbeeld het commandonummer 1324) niet in uw e-mail op te nemen voor een beetje hulp. Notre équipe après-vente vous contactera dans plus brefs délais sous 24 heures les jours ouvrés.
 
Merci beaucoup d'avoir lu notre FAQ!

Er zijn ook meer inhoud die kan helpen bij het nieuwe gebruik van service@lankeleisi.com. Suggesties en commentaren zijn bienvenus. U hoeft geen contact op te nemen met onze hulp om onze service te verbeteren. Er zijn meer problemen met het oplossen van problemen dan de korte onderbrekingen.

Wat zoek je?

Uw winkelwagen