Garantie
Garantie
1. Geef een reactie op een garantieaanvraag
Garantieclaims LANKELEISI kunnen effect hebben op de postzending (het bericht dat u over het nummer van de opdracht hebt verzonden), zijn noodzakelijk voor de vervanging van de stukken die onder de garantie vallen. Als u op de contactpagina van onze website klikt, is uw nummer van de opdracht noodzakelijk. Ondersteuningstickets kunnen rechtstreeks contact opnemen met onze medische certificaten per e-mail. Als u een kaartje koopt, ontvangt u 48 uur lang een antwoord. Als het kader van de garantieprocedure er is, kan het zijn dat u tests en video's van een mécanicien wilt uitvoeren die een probleem kunnen diagnosticeren en een betere oplossing kunnen bieden. Een voorbeeld van een tester van een batterij met een voltmeter en een verzender van een foto van het resultaat per e-mail. LANKELEISI waardeert uw huis en u begeleidt de noodzakelijke test.
A) Wat zijn de ferons-nous?
Als een compositie een defect of defect is zonder gebruiksfout, is er nog steeds een vervangingsstuk. Er zijn nog meer vervangstukken die tijdens het transport kunnen worden gebruikt. U kunt een vergoeding voor de reparaties in de plaatselijke fietsateliers autoriseren tot slechts 200 € als dit wordt bepaald door een LANKELEISI-mécanicien. Reparaties of wijzigingen die niet door de garantie zijn goedgekeurd, zijn mogelijk. Er zijn wijzigingen die niet zijn toegestaan door het annuleren van de garantie.
B) Wat doen we niet?
LANKELEISI kan geen enkel stuk vervangen zonder een foto of een video van het endommagée stuk te zien. Er zijn geen garanties meer voor de tweede eigenaar van het voertuig. Er zijn geen vervangingen meer die door de gebruiker worden gebruikt. Er zijn geen serviceniveaus of vervanging van een stuk zonder vervanging op de reparatie. Als de eigenaar gebruik maakt van zijn eigen expeditiedienst, is LANKELEIS niet verantwoordelijk voor de dommages die toezicht houden op het transport. Voor plus informatie kunt u onze retourpolitie raadplegen. Er zijn nog geen vier garantieservices voor de eigenaren die op LANKELEISI-BIKES.com of een autorisatie van de omzet kunnen krijgen.
2. Garantievoorwaarden
Geen enkele mécaniciens is verantwoordelijk voor de informatie aan familieleden ter garantie. Het is een samenwerking met u onder de omstandigheden.
Deze garandeert dat de applicatie uniek is in het eigendom van LANKELEISI. Deze garantie is beperkt tot een unieke vervanging van defecte stukken met de hoogste discretie van LANKELEISI. Deze garantie is niet dat de schade veroorzaakt wordt door het niet respecteren van de gebruiksinstructies, gevallen van overmacht, ongeval, verkeerd gebruik, nalatigheid, misbruik, commercieel gebruik, wijziging, onjuiste montage, normale gebruik, installatie van stukken of accessoires die niet overeenkomen met de oorsprong of incompatibel zijn met de verkoop van fietsen, een fout van de operateur, schade veroorzaakt door het water, veroorzaakt extreme figuren, acrobatiefiguren of ongepaste handelingen. Een volledige vervanging van de fiets is niet zo erg als in het uiterste geval. In dit geval moet de originele fiets door LANKELEISI worden getransporteerd voor inspectie/reparatie vóór de nieuwe fiets. Als u een reparatie uitvoert, is het niet mogelijk om een nieuwe fiets te sturen.
Dit geeft garantie op accessoires, verbruiksartikelen of normale gebruiksartikelen. LANKELEISI N'EST PAS VERANTWOORDELIJK VOOR DE DOMMAGES, DEFAUTS OF PERTES RÉSULTANT VAN TOUTE INTERVENTIE NIET-AUTORISÉE OF VAN HET GEBRUIK VAN COMPOSANTEN NIET-AUTORISÉS. De dommages kunnen gebruik maken van transportsignalen naar LANKELEISI via een supportticket. Als u hulp nodig heeft, kunt u de ondersteuningspagina's raadplegen. EN AUCUN CAS LANKELEISI NE SERA RESPONSABLE DES DOMMAGES DIRECTS, INDIRECTS OU CONSÉCUTIFS, QU'ILS SOIENT BASÉS SUR UN CONTRAT, EEN GARANTIE, EEN NALATIGHEID VAN DE VERANTWOORDELIJKHEID VAN DE PRODUIT EN LIEN AVEC SES PRODUITS, INCLUSIEF MAIS NON LIMITÉ À : ZEGENINGEN PERSONNELLES, DOMMAGES MATÉRIELS OU PERTES ÉCONOMIQUES.
In situaties waarin de garantiepolitiek niet van toepassing is, kan LANKELEISI de facturer zijn van een minimum aan dienstverlening en van de uitwisselingsstukken. Er zijn veel veranderingen die beperkt zijn tot een artikel. Veel expeditieleden zijn gescheiden vanwege de garantieredenen dat ze vooruitbetalen en verzekerd zijn voor de klant. LANKELEISI is niet verantwoordelijk voor de nieuwe deelnemers. LANKELEISI kan de garantie annuleren als deze van toepassing is. LANKELEISI reserveert het recht op een meter en een modificatie voor een gegarandeerd moment. Een advies over deze wijzigingen kan niet meer dan vier jaar duren.
Elektrische fietsen worden op LANKELEISI-Bikes.com en de geautoriseerde opbrengsten aangeboden, waardoor er een beperkte garantie bestaat op de fabricage van materialen of fabricagefouten voor het oorspronkelijke eigendom, inclusief de componenten van de volgende personen:
A) Garantie limitée d'1 an
Garantieperiode voor een garantie: deze garantiepolitiek kan een effect hebben op de datum van de aankoop en is waardevol voor een duur van een periode (zoals bijvoorbeeld hydrauliek, fourche avant, amortisseur arrière, affiche du vélo, capteur d'assistance pédale, chargeur de battery, power, guidon, jeu de direction, tige de selle, boîtier de pédalier, pédalier, porte-bagages arrière et systemen de changement de viteses,enz.). In deze periode garandeert de maatschappij de stukken van de elektrische fiets die defecten aan de fabricage van materialen en/of de belangrijkste onderdelen van het œuvre vertegenwoordigen. 2.
Uitsluitingen: Deze garantie biedt geen garantie op problemen als gevolg van ongelukken, veelvuldig gebruik, niet-geautoriseerde reparaties, wijzigingen aan auto-installaties. Note : De natuurlijke zekerheid van de stukken van het wiel is niet inclusief de garantietermijnen.
B) Garantielimiet van 2 jaar
1. Garantieperiode voor twee jaar: de garantiepolitiek is effectief als het gaat om de datum van aankoop en de rest van de waarde van de twee jaar. In deze periode biedt de maatschappij een garantiegarantie voor batterijen en elektrische aandrijvingen.
2. Uitsluitingen: Deze garantie biedt geen garantie op problemen als gevolg van ongelukken, veelvuldig gebruik, niet-geautoriseerde reparaties, wijzigingen aan auto-installaties.
C) Garantielimiet van 3 jaar
1. Garantieperiode voor drie jaar: drie jaar voor een deel van de datum van aankoop. In deze periode garandeert de maatschappij het elektrische deel van de fiets.
2. Couverture: de staatsgarantie voor unieke fabricagefouten en materiaalproblemen van het kader. Er zijn veel gevallen van ongelukken, misbruik, anormaal gebruik, niet-geautoriseerde reparaties, wijzigingen of automatische installaties die niet onder de garantie vallen.
D) Geen garantie
Houd er rekening mee dat de wijnen en accessoires niet door de garantiepolitiek kunnen worden gedekt, maar dat geldt ook voor de retourpolitiek.
E) Pièces d'usure
De stukken die normaal zijn, kunnen niet onder de garantie vallen. Deze stukken zijn inclusief, zonder s'y limiter: chaîne, jantes, rayons, plaquettes de frein, huile minerale pour frins hydrauliques, chambres à air, pneus, disques de frein, guidons et selle. Het bedrijf en de vervanging van deze componenten zijn de kosten van de eigendom van de fiets.
3. Reclamaties
Er zijn garanties dat de reclamaties via LANKELEISI worden uitgevoerd. Een preuve d'achat is vereist om veel garantie te eisen. Voordat u een klacht indient, kunt u ook andere aanbevelingen doen om contact op te nemen met onze serviceklant, maar er kan een eenvoudige oplossing voor uw probleem bestaan. De reclamaties zijn geldig door LANKELEISI als de eerste keer dat u dit doet. Garantie-eisen kunnen worden aangeboden via een ondersteuningsticket op onze ondersteuningspagina.
A) Reclamaties voor transportschade
Controleer onmiddellijk uw product voor detectie van dommage. De claims voor transportschade zijn zeer verstandig tijdens de reis. Er zijn geen acceptaties van reclamaties voor transportschade op 14 dagen van ontvangst van het product. Avant dat u een leven leidt dat de ontvangst betekent, merkt u op dat u over uw levensvreugde beschikt. Maak foto's van de eigendommen en dateer ze mogelijk. Bewaar uw emballage en documenten alleen tijdens het inspectieproces. Meld de claims voor dommages via een supportticket op onze supportpagina gedurende de 14 dagen dat u de levenscyclus van LANKELEISI volgt.
B) Betwisting par carte bancaire
Als een betwisting door de bank van een bankbetaling een opdracht is voor de reden dat dit zo is, en wanneer de klant het product van zijn opdracht bezit, is de garantie dat de oplossing van de betwisting wordt opgeschort.
4. Wisselen van stukken
Als het geval is dat een vervangend onderdeel binnen de garantieperiode valt, kan LANKELEISI eisen dat het defecte stuk wordt gebruikt om te worden gebruikt, met de discretie van LANKELEISI. Het defecte stuk komt in het gebruik van LANKELEISI aan voordat een vervangingsstuk sneller klaar is. Autorisatie door LANKELEISI, een rand voor het terugbetalen van vier stuks voor retournering en vervanging van het defecte stuk. Als een grens van de retourbetaling voor een klant is, is de snelle retourzending (dan gedurende 10 dagen) van het defecte stuk vereist dat er een akkoord wordt betaald met LANKELEISI.
Bij de ontvangst van defecte/retourzendingen worden er inspecties uitgevoerd voor transportschade. LANKELEISI reserveert het recht om een betaling uit te voeren als de stukken worden uitgeroeid tot de grenzen van het testen van de stukken. Het niet respecteren van de voorwaarden kan in deze sectie leiden tot een weigering van dienstverlening, de annulering van de garantie of de definitieve annulering van de opdracht.
5. Clausule de non-responsabilité
De praktijk van het soort fietsgebruik is inherent aan de risico's die niet kunnen worden voorafgegaan of geëvacueerd. Er zijn gevaren die ernstige ongelukken en blessures tot gevolg kunnen hebben. Het is de verantwoordelijkheid van de wielrenner, informeer en bereid u op een veilige manier voor.
LANKELEISI raadt leven aan aan onze klanten van eerlijke inspecteur en tester om hun fiets te laten rijden door een gecertificeerde mécanicien vóór hun première. Een volledige inspectie van het onderdeel van uw fietshulpmiddel garandeert dat het voertuig gebruiksklaar is. LANKELEISI NE GARANTIT PAS dat de frequenties, derailleurs, motoriek, kracht, jantes, rayons, dérailleurs, fourches of andere componenten van de fiets arriveren met correctiefixes en reglés.
Voordat u op pad gaat, kunt u de fiets inspecteren om ervoor te zorgen dat veel van de componenten correct zijn aangepast en beveiligd.
LANKELEISI NE SERA PAS RESPONSABLE DES DOMMAGES OF GEVOLGEN D'UNE MAUVAIS GEBRUIK, NALATIGHEID OF MONTAGE DE SES VÉLOS. Hieronder vallen ook, zonder enige beperking, persoonlijke blessures, materiële schade, economische voordelen, ernstige ongelukken of décès.
6. Clausule van niet-verantwoordelijkheid voor de prestatie van de fiets
De maximale vitesse en de autonomie-indiquées kunnen worden geschat op een schatting en zijn geen garantie voor het bijwonen van de optredens. De meeste facteurs kunnen de prestaties van een fiets beïnvloeden, maar de notatie is zonder meer beperkt: het niveau van de PAS-ondersteuning, de fietsen, de oplaadkosten, het type terrein, het pente, het gebruik van de pedalen, de ventilatieomstandigheden, de temperatuur en de druk op de lucht. Zelfs onder de omstandigheden kunnen de autonomie en de maximale verschillen in de jaren veertig tot een rapport van schattingen leiden.
7. Relaties met klanten
De klanttevredenheid is een van de prioritaire overmachtssituaties van LANKELEISI. We moeten ons bezighouden met het feit dat onze klanten tevreden zijn over hun prestaties. Het kan zijn dat er in de omstandigheden sprake is van een wederzijds aanvaardbare oplossing.
We begrijpen dat u contact moet opnemen met een van onze vertegenwoordigers van de serviceklant of de klantenservice (via een ticket voor ondersteuning), een probleem wordt gecontroleerd en een oplossing is noodzakelijk. Er zijn nog meer inspanningen die u doen om het probleem te verhelpen in de kleine problemen. In de reden van uw vrijwillige hulp kunt u ons helpen, samenwerken en geduld hebben om het probleem te verhelpen. Er zijn nog meer inspanningen geleverd om een ervaring van servicecliënt te bieden, respectvol en vriendschappelijk, en het bijwonen van mijn vriendelijkheid en respect en retour.
Een grovere, vulgaire of betekenisvolle taal spreekt geen enkele medewerker of vertegenwoordiger van de serviceklant aan. Een waarschuwing is dat deze situatie betreurenswaardig is gebleven. Als het gedrag voortduurt, behoudt LANKELEIS het recht op weigering van de dienst, het opzeggen van de garantie, het terugbetalen of het opzeggen van de definitieve opdracht. Er zijn nog meer voorbeelden van situaties die mogelijk zijn.
Dernière mise à jour: september 2023

