Nieuwe producten, aangeboden tot een maximum van 200..Bestel nu
Achetez 1 economisez 65, achetez 2 economisez 160. . Nu kopen

garantie

1. Commentaar eist een garantie

Garantieaanvragen LANKELEISI kunnen tevreden zijn over een koerier (als u ons nummer op het commando geeft), dat is noodzakelijk om de stukken onder de garantie te vervangen. Als u de contactpagina van onze website bezoekt, is uw nummer van de opdracht noodzakelijk. De hulptickets kunnen rechtstreeks contact opnemen met onze medische certificaten per e-mail. Als u een kaartje koopt, ontvangt u een antwoord in 48 uur. Als het kader van de garantieprocedure wordt uitgevoerd, kunt u tests uitvoeren en afbeeldingen verzenden naar een mécanicien die het probleem kan diagnosticeren en de beste oplossing kan bieden. Een voorbeeld van een testapparaat is een batterij met een voltmeter en een foto van het resultaat per e-mail. LANKELEISI waardeert uw geval en u begeleidt de tests niet om te beginnen.

A) Wat zijn de ferons-nous?

Als een compositie een defect of een defect vertoont zonder gebruiksfout, kunt u een vervangingsstuk uitvoeren. Er zijn nieuwe vervangingen voor de expeditiestukken die tijdens de expeditie worden uitgevoerd. U kunt de terugbetaling van de reparaties in de plaatselijke fietsmagazines slechts 200 jaar lang autoriseren als u een LANKELEISI-mécanicien heeft. Reparaties of wijzigingen die niet door de garantie zijn goedgekeurd, zijn mogelijk. Er zijn wijzigingen die niet zijn toegestaan ​​door het annuleren van de garantie.

B) Wat zijn de ferons-nous pas?

LANKELEISI kan geen enkel stuk vervangen zonder dat u een foto of een video van het endommagée stuk kunt voorlezen. Er zijn geen vier garanties voor de eigendom van een tweede voertuig. Er zijn geen vervangingen meer die door de gebruiker worden gebruikt. Er zijn geen producten die serviceniveaus of vervanging van een stuk kunnen bieden, of een akkoord dat op de reparatie kan worden voorbereid. Als de eigenaar gebruik maakt van zijn eigen expeditiedienst, is LANKELEIS niet verantwoordelijk voor de dommages die toezicht houden op de expeditie. Voor plus informatie kunt u onze retourpolitie raadplegen. Er zijn nog geen vier aanbieders van garantieservice voor eigendommen die niet op LANKELEISI-BIKES.com of een overeengekomen wraakactie staan.

2. Garantievoorwaarden


Geen enkele mécanicien is verantwoordelijk voor de informatie over de garantie. Het gaat om de zware arbeid met de omstandigheden waarin u zich bevindt.
Deze garandeert dat de applicatie uniek is in het eigendom van LANKELEISI. Deze garantie is beperkt tot een unieke vervanging van defecte stukken met de hoogste discretie van LANKELEISI. Deze garantie is dat de schade veroorzaakt wordt door het niet respecteren van de instructies van de handleiding van de eigenaar, de gevallen van overmacht, de ongelukken, de slechte toepassingen, de nalatigheden, het misbruik, het commerciële gebruik, de wijzigingen, de wijzigingen, de niet-conforme assemblages, de kosten, de installatie van stukken of accessoires. het is niet compatibel met de oorsprong of met onverenigbare fietsen, erreur de l'opérateur, dégâts des eaux, conduite extreme, cascades of bedrijf ten slotte ongepast. Een volledige vervanging is niet meer nodig dan in dit uiterste geval. In dit geval is de originele fiets een gezant voor LANKELEISI voor inspectie/reparatie van de nieuwe fiets. Als u een reparatie uitvoert, is het niet mogelijk om een ​​nieuwe fiets te sturen.
Dit geeft garantie op accessoires, verbruiksartikelen of normale gebruiksartikelen. LANKELEISI N'EST PAS VERANTWOORDELIJK VOOR TOUT DOMMAGE, DÉFAUT OF RESULTAAT VAN EEN NIET-AUTOMATISEERDE ONDERNEMING OF VAN HET GEBRUIK VAN NIET-AUTORISATIES COMPOSANTEN. De dommages kunnen gebruik maken van het vervoer via LANKELEISI via een ticket voor assistentie. Als u hulp nodig heeft, kunt u hulp krijgen. Lankeleisi ne pourra en aucun cas être verantwoordelijk de tout Dommage Direct, indirect OU Consécutif, Basé Sur le Contrat, La Garantie, la négligence ou la responsabilité product en relatie MATÉRIELS OF PERTES ÉCONOMIQUES .
In situaties waarin de garantiepolitiek niet goed verloopt, kan LANKELEISI een minimum aan service en het ruilgeld leveren. Er zijn veel veranderingen die beperkt zijn tot een artikel. Alle expeditiefraude onderscheidt zich door de garantie van vooruitbetalingen en garanties van de klant. LANKELEISI is niet verantwoordelijk voor de nieuwe deelnemers. LANKELEISI kan de garantie op de situatie annuleren. LANKELEISI reserveert de lengte van de meter en de wijziging als garantie voor een bepaald moment. Een advies over deze veranderingen kan vier of meer zijn.
Elektrische fietsen worden op LANKELEISI-Bikes.com en op de punten die overeenkomen met de garantielimiet van niet-fabricage tegen materiaalfouten of fabricage met eigen oorsprong, en omvatten de componenten van de volgende personen:

A) 1 een beperkte garantie

1. Garantieperiode: de garantiepolitiek is gericht op de naleving van de datum van aankoop en is waardevol voor een duur van een periode (zoals bijvoorbeeld controles, fourches, machten, verkopen, pedaliers , porte-bagages arrière, systemen voor het wisselen van vitesse, enz.). In deze periode biedt het bedrijf een garantiegarantie voor elektrische componenten.
2. Uitsluitingen: Deze garantie biedt geen garantie op de problemen die voortvloeien uit ongelukken, een groter gebruik, niet-geautoriseerde reparaties, wijzigingen aan auto-installaties.

B) Garantielimiet van 2 jaar

1. Garantieperiode voor twee jaar: de garantieperiode voor een levenslange garantie op de aankoopdatum en restwaarde voor een duur van twee jaar. In deze periode biedt het bedrijf een garantie voor batterijen en elektrische aandrijvingen.
2. Uitsluitingen: Deze garantie biedt geen garantie op de problemen die voortvloeien uit ongelukken, een groter gebruik, niet-geautoriseerde reparaties, wijzigingen aan auto-installaties.

C) Garantielimiet van 3 jaar

1. Garantieperiode voor drie jaar: drie jaar voor de datum van aankoop. In deze periode garandeert het bedrijf het deel van de elektrische fiets.
2. Couverture: de staatsgarantie voor unieke fabricagefouten en materiaalproblemen van het kader. Er kan sprake zijn van een ongeluk, een misbruik, een anormaal gebruik, een niet-geautoriseerde reparatie, een wijziging of een automatische installatie die niet onder de garantie valt.

D) Aucune-garantie

Houd er rekening mee dat de apparatuur en accessoires niet door de garantiepolitiek kunnen worden gedekt, maar dat dit ook de retourpolitie omvat.

E) Artikelen à porter

Artikelen die een normale gebruiksreden hebben, kunnen niet door de garantie worden gedekt. Deze artikelen zijn compleet, zonder beperking: les chaînes, les jantes, les rayons, les plaquettes de frein, les chambres à air, les pneus, les rotors, les poignées en les sièges. Het ondernemen en vervangen van stukken is relevant voor de verantwoordelijkheid van de fietseigenaar.

3. Reclamaties

Geef de claims op de titel gegarandeerd door via LANKELEISI. Een eerdere aankoop is vereist voor het terugroepen van de garantietitel. Als u een garantieclaim wilt indienen, kunt u ook andere aanbevelingen doen aan de klantenservice van een klant, maar er kan een eenvoudige oplossing voor uw probleem bestaan. De eisen die aan de garantie worden gesteld, zijn eigenschappen van LANKELEISI als een délai van een april eerste aankoop. Garantieclaims kunnen worden afgewezen via een ticket voor assistentie op onze pagina voor assistentie.

A) Reclamaties voor dommages op transportgebied

Controleer onmiddellijk uw product om de vertraging te vertragen. De claims voor dommages zijn zeer verstandig op het gebied van transport. Er zijn nog steeds acceptaties voor een vergoeding voor het transport gedurende 14 dagen na de ontvangst van het product. Voordat u een chauffeur tekent voor de expeditie, merkt u dat uw verblijf de oorzaak is van uw product over de kennis. Zorg ervoor dat u foto's maakt van het vastleggen en dateren van de foto's is mogelijk. Bewaar al uw emballages en documenten alleen als het inspectieproces eindigt. Geef uw klachten door via een hulpticket op onze hulppagina in de 14 dagen dat u de levenscyclus van LANKELEISI volgt.

B) Retrofacturatie op kredietbasis

Als een kredietrenovatie op de kredietkaart van een quelconque-berg een opdracht is voor de reden dat dit zo is, en als de klant het product van zijn opdracht kan gebruiken, is de garantie dat de renovatie alleen maar zal worden opgeschort.

4. Wisselen van stukken

Als het geval is dat een vervangingsstuk de garantieperiode in beslag neemt, kan LANKELEISI eisen dat het defecte stuk wordt gebruikt om te worden gebruikt, met de discretie van LANKELEISI. Het defecte stuk komt in het gebruik van LANKELEISI aan voordat een vervangingsstuk sneller klaar is. Als geautoriseerde door LANKELEISI, LANKELEISI viert een retournetiquette voor retournering en vervanging van het defecte stuk. Als een etiquette voor de retourbetaling voor een klant is, is de snelle retourzending (dan gedurende 10 dagen) van het defecte stuk vereist, zodat de discussie kan worden voorafgegaan door LANKELEISI.
Bij het ontvangen van defecte stukken/retourzendingen worden de inspecties uitgevoerd om vertraging op te lopen door schade veroorzaakt door het transport. LANKELEISI reserveert het recht om een ​​betaling uit te voeren als de stukken worden vernietigd door de limieten van de tests van de stukken. Het niet respecteren van de vele voorwaarden in deze sectie kan een ontkenning van de dienst inhouden, de opzegging van de garantie of de definitieve opzegging van de opdracht.

5. Disclaimer

Wanneer u een soort fiets importeert die inherent is aan risico's, kan dit geen voordelen of risico's opleveren. Er zijn gevaren die ernstige ongelukken, blessures en zelfs de dood tot gevolg kunnen hebben. Het is de verantwoordelijkheid van de fietser, om te fietsen en om op een veilige manier te rijden.
LANKELEISI raadt aan om onze klanten van eerlijke inspecteurs en testers te versterken door een gecertificeerde fietstechnicus voor hun eerste traject. Een inspectie-goedkeuring voor uw fietsbijdrage garandeert dat de fiets wordt gebruikt en zeer veilig is. LANKELEISI NE GARANTIT PAS que les frins, les manettes de vitesse, le moteur, la power, les jantes, les rayons, les dérailleurs, les fourches of toutre composant du velo arriveront correctement sécurisés en reglés.
Voordat u op pad gaat, kunt u de fiets inspecteren om ervoor te zorgen dat veel van de componenten correct zijn aangepast en beveiligd. le
LANKELEISI NE SERA PAS RESPONSABLE DE TOUT DOMMAGE OU CONSÉQUENCE DÉCOULANT D'UNE MAUVAIS UTILISATION, D'UNE NÉGLIGENCE OF D'UNE MONTAGE DE SES VÉLOS. Hieronder vallen ook de lichamelijke blessures, de materiële zaken, de economische voordelen, de ernstige ongelukken of de dood.

6. Niet-verantwoordelijkheid voor fietsprestaties

De maximale vitesse en de autonomie-indiquées kunnen leiden tot schattingen en vormen geen garantie voor de aanwezige optredens. De belangrijkste feiten kunnen invloed hebben op de prestaties van een fiets, notatie: de PAS-index, de fietsen, de kosten van het opladen, het type terrein, het pente, het gebruik van de fietsen, de ventilatieomstandigheden, de temperatuur en de druk op de pneus. In verschillende omstandigheden, verschillende autonomie en maximale prestaties kunnen de schattingen worden vergroot die door ons worden gerapporteerd.

7. Relatie opdrachtgever

De tevredenheid van de klant is een van de belangrijkste prioriteiten van LANKELEISI. Onze werkzaamheden zijn erg moeilijk om ervoor te zorgen dat onze klanten niet tevreden zijn met hun aankopen. In sommige omstandigheden kan het voorkomen dat er een oplossing is die aanvaardbaar is als het niet lukt.
Als u weet dat u contact opneemt met een van onze vertegenwoordigers van de serviceklant of een mécanicien (via een ticket voor assistentie), dan heeft u ervoor gekozen om te laat te komen en een oplossing te vinden die noodzakelijk is. Onze inspanningen kunnen ervoor zorgen dat het probleem wordt opgelost door de kleine problemen. Als u geen vrijwillige hulp meer wilt, kunt u uw hulp, samenwerking en geduld gebruiken om het probleem te verhelpen. Er zijn nog meer inspanningen om een ​​ervaring met respect en gezelligheid van de servicecliënt te ervaren, en het bijwonen van de gentillesse en de mate van respect en retour.
Grotere voorstellen, gewone of gewone adressen van onze werknemers of vertegenwoordigers van de serviceklant kunnen niet worden beantwoord. Een waarschuwing is dat de situatie slecht kan zijn als deze wordt geproduceerd. Als een gedrag grover, vulgair of hardnekkig blijft, behoudt LANKELEIS het recht op weigering van de dienst, het opzeggen van de garantie, het terugbetalen of het opzeggen van de definitieve opdracht. Er zijn nog meer mensen die vertellen dat relaties mogelijk zijn.
Dernière mise à jour: september 2023

Wat zoek je?

Uw winkelwagen