Verzendbeleid

In deze politiek worden de handelsmethoden, de handelspleinen en de kosten van de omgeving beschreven om de gerealiseerde kinderactiviteiten op internet te realiseren. We weten dat deze politieke situatie geen wettelijke verplichtingen heeft. Beschrijf vervolgens de huidige procedure voor het uitvoeren van de producten.

Communiceren met nuestro persoonlijk om in de eerste plaats te kunnen beginnen met het oplossen van logistieke en milieuproblemen. service@lankeleisi.com

 

Preventie- en terugslagproducten in de omgeving

Om producten te voorkomen, kan het voorkomen dat de tijd van het milieu wordt geschat dat dit een onoverkomelijk logistiek probleem kan opleveren. Het kan zijn dat u een van de achterste omgevingsgeluiden op het eerste gezicht ziet.

 

bestellingen verzenden

Normale processen gaan door na 3 dagen. Er zijn belangrijke berichten over de communicatie met uw elektrische computer.

 

Gratis verzending

Maak geen gebruik van het gratis milieu op alle kinderfietsen van de tiende Lankeleisi. Nuestro-objecten zijn producten van de nieuwste lokale regio's, garanderen gratis milieu en voordelen van belasting.

 

El tiempo de entrega

Bericht van de EU:
Elektrische fiets: DPD / UPS (de demo van 3 tot 7 dagen)
Andere accessoires of batterijen: YunExpress / DHL / UPS (algemeen als je naar China gaat, de demo is tussen 15 en 20 dagen)

 

Afleveradressen

Het is belangrijk dat u een volledige en nauwkeurige omgevingsrichting instelt. Als u uw omgeving of uw kinderen voorbereidt, is het niet mogelijk om richtingsveranderingen te realiseren. In de gevallen waarin een pakket een onvolledige of onjuiste richting opgeeft, wordt geen enkele communicatie onmiddellijk gebruikt om de richting te corrigeren. Als u merkt dat de terugkeer van uw pakket doorgaans extra ladingen van het milieu kan opleveren. Wij raden u aan een dagelijks telefoonnumer met uw fiets te gebruiken. In andere gevallen is het mogelijk dat de pakketten op Lankeleisi worden geleverd zonder dat ze kunnen ondernemen. Terwijl de transportist een pakket maakt dat niet in Lankeleisi kan beginnen, communiceert het met de dienst van de aandacht van de klanten van Lankeleisi om de reenvío te organiseren.

 

 

Seguimiento de entrega

De volgende stap is beschikbaar voor alle nieuwe productproducten. Om een ​​vervolg op uw onderneming te realiseren, kunt u eenvoudig uw aantal pedido's invoeren (in verhouding tot de elektronische bevestiging van uw pedido) op de site van de nu beschikbare service-service: https://www.17track.net/.

 

Ontvangen en Bedrijf

Voor al deze zaken is een vaste persoonlijke leiding in de ondernemingsrichting vereist. Nu is het zo dat de dienstverlening op het gebied van de melding voorafgaat aan het feit dat een firma vereist is.

 

Intenties voor aanvullende doeleinden

Als de intentie om te beginnen niet echt werkt, is het niet de bedoeling dat de service van het bedrijf een grotere bedoeling heeft om de productproducten van uw fiets te starten.

 

Productverzameling

Als uw producten niet met verschillende intenties van het bedrijf zijn begonnen, moet de service van het bedrijf een tarief aangeven in uw richting met de instructies die u kunt gebruiken om uw producten te herkennen, maar met een beperkte tijdsduur voor de erkenning.

 

Problemen met het oplossen van problemen

Als er een probleem is met een ander, communiceert u met anderen over de contactinformatie op uw huidige website of als u de melding over andere modellen gebruikt. In situaties waarin nu de service van bedrijven niet kan worden uitgevoerd, en er een fout kan optreden, kan uw product niet worden beoordeeld op de specifieke grens van de tijd, maar u kunt overwegen om een ​​nieuw bedrijf te organiseren. Als u een embargo heeft, kan het voorkomen dat u de werkelijke kosten van de nieuwe start reserveert, inclusief de eerste gratis start. Een vervolg op een lijst met indicaties van situaties die kunnen leiden tot de gevolgen van dit bedrijf:


(a) De juiste richting/nummer van het telefoonnummer is onvolledig of niet volledig;
(b) Proportionar un richting van onjuiste invoer;
(c) De richting van het huis is niet toegankelijk;
(d) U kunt niet naar de richting van het bedrijf gaan;
(e) Als u geen persoonlijke ontvangst nodig heeft, bestaat er geen middellange afstand om de producten in de richting van het bedrijf te verlaten en is er geen mogelijkheid beschikbaar om het bedrijf te aanvaarden;
(f) Als u een persoonlijk antwoord nodig heeft, kunt u niet in de richting van de onderneming terecht om de onderneming te aanvaarden en een vaste onderneming in verhouding te staan.