Retourbeleid

Als u met nieuwe embolieën, uitwisselingen of cambios probeert te experimenteren, neemt u liever contact op met een nuestro persoonlijk persoon om dit in de eerste instantie te kunnen doen.

 

VOORBESTELLING EN ANNULERING VAN PEDIDOS

Voor al uw kinderfietsen (inclusief de verwachte kinderfietsen) wordt uw krediet-/afschrijvingsbedrag onmiddellijk betaald. Geen enkele keer dat u zich op de pagina bevindt, kunt u onafhankelijk zijn van het feit dat u jaloers bent op het artikel.

Voor de fietsen die op voorraad zijn, organiseert u de omgeving een dag waarop u kunt beginnen met het verlaten van uw fiets. Voor de fietsen die vóór de fiets zijn, organiseert de organisatie van de omgeving de fiets al snel als de fiets weer in beweging is.

Als u uw fietsomgeving organiseert, kunt u contact opnemen met de service van de klant om uw fiets te annuleren. Als u contact opneemt met een advocaat om een ​​annulering te annuleren voordat de fiets wordt verzonden, is dit een gevolg van de vracht.

Als u contact opneemt met het annuleren van uw fiets als u de fiets- en fietsomgeving organiseert, wordt deze overgezet, en u krijgt 300 € van de milieukosten van de fiets. Voor andere accessoires kunnen de kosten van de overdrachtsomgeving worden bevestigd door contact op te nemen met de nieuwe service aan de klant.

Proces van Cambio de Producto:

1. Als u een productaanvraag indient als er sprake is van een calidad-probleem, neemt u liever contact op met een nieuwe service voor de klant na 15 dagen later op de ontvangst van het product.

2. Nu u de klantenservice van de klant kunt uitvoeren, moet u het verificatieproces doorlopen om te bepalen of het product echte calidad-problemen heeft. Als u het calidad-probleem bevestigt, organiseer dan een milieu-etiquette die u kunt gebruiken, en er zullen geen extra kosten aan verbonden zijn.

3. Als het product nu wordt beoordeeld en geïnspecteerd, worden de terugbetalingen verwerkt en wordt het nieuwe artikel verzonden. Als de beloning niet beschikbaar is, wordt er een beloning aangeboden.

4. Als het product geen problemen met de kwaliteit heeft en als het niet goed gaat, raadpleeg dan de voorwaarden voor "Elegibilidad para the cambio" over de politiek van het cambio van producten. Verzeker u ervan dat het product in gebruik is, vrij van kleur, u krijgt de kleur, en uw originele embalaje, en u verliest de kosten van het milieu van € 300 (de kosten van het milieu voor modellen: € 150, voor nieuwe modellen: € 150). Neem contact op met de klantenservice van de klant na 15 dagen later na de ontvangst om meer instructies te krijgen.

5. Na 30 dagen na de ontvangst is het niet meer mogelijk om productwisselingen aan te nemen in bepaalde omstandigheden.

Proces van productontwikkeling:

1. Als u een product overdraagt ​​na de eerste 15 dagen na de ontvangst, neemt u liever contact op met een nieuwe service-aandacht voor de klant om het overdrachtsproces te starten.

2. Zorg ervoor dat het product wordt gebruikt, vrij van de kleur, kies de kleur en uw originele embal. U bent verantwoordelijk voor de milieukosten, die 300 € bedragen.

3. Als u het product dat u nu gebruikt en nu terugkrijgt, ontvangt en bevestigt dat er veel eisen zijn aan de politieke devolutie, worden de aandelen uitgestoten door de originele methode van de pagina te gebruiken voor het bedrijf.

4. Als u zich bewust bent van de devolutieprocessen en opnieuw impliceert dit dat u het product van uw reis nu al mag gebruiken om de inspectie uit te voeren voordat u andere media gebruikt. Als u twijfelt of u vragen heeft, neemt geen enkele kerel contact op met een nuestro service van de cliënt om de beloning te ontvangen.

5. GRAAG EEN VERTELLER: Als u besluit uw fiets over te nemen, kies dan voor een fiets in het pakket van de verkeerde manier van werken, waarbij u alle bijbehorende accessoires (bijvoorbeeld auto's, fietsen, etc.) naast de doos met de wijnkaart met de fiets kunt plaatsen. Verkopen de doos van de doos met een hechting en de manier waarop de kleding in de doos van de doos past. Als u niet meer met uw fiets bezig bent, neemt geen enkele kerel contact op met een nuestro service van de cliënt om iets te kopen.

Correo electrónico: service@lankeleisi.com

 6. Voor de kosten van de devolutie, Als u de fiets of de accessoires leest, is er geen probleem met de snelheid, de snelheid van de devolutie is door persoonlijke motieven, maar de kosten van de devolutie almacen zullen waarschijnlijk zo zijn.

Als uw fiets of accessoires een probleem hebben, neem dan contact op met een klant die eerder mogelijk is, bekijk een video of een foto van de fiets of accessoires met calidad-problemen, u kunt het probleem oplossen. Als het probleem geen oplossing biedt, zijn er nieuwe oplossingen. Als u geen vervanging meer ziet en uw fiets of accessoire niet meer gebruikt, kan Lankeleisi de milieukosten verlagen.

7. Let op de richting van de fietsrichting: Als u uw fiets op de juiste manier inpakt en de accessoires die u met uw fiets kunt kopen, kunt u contact opnemen met een nieuwe service aan de klant om de richting van de overdracht te bevestigen. Als u bedenkt dat de richting van de devolutie anders is voor verschillende producten, om de voortgang van de articulaties te vermijden, is het beter om contact op te nemen om uw devolutieproces te starten.

🚨Als u de fiets in de richting geeft die voortduurt als u eerder contact opneemt, is dit het resultaat van de fiets- of accessoires-fiets, u bent verantwoordelijk voor deze fiets. Neem in uw voordeel contact op met een nieuwe klant om te anticiperen op het bevestigen van uw overdrachtsproces.

Correo electrónico: service@lankeleisi.com

Richting van de betaling:
Contact: Boulder
Richting: Rokiciańska 21
Postcode: 05-825
Stad: Grodzisk Mazowiecki
Telefoon: +48666125937.
Land: Polen

8. Als de verandering de oorzaak is van de consument, is hij verantwoordelijk voor het milieutarief. Het specifieke tarief is gebaseerd op het bedrijf dat de mensheid elija. Als de productprijzen nu onjuist zijn, is de consument niet verplicht het milieutarief te betalen vanwege deze motivatie.

LOS ARTÍCULOS GEEN RETORNABLES INCLUYEN, PERO NO SE LIMITAN A:

Ropa de moda (sombrero's, enz.)
Alle accessoires
Speciale pedido's
Gebruikte artikelen behalve in gevallen van EXTREMES rotura/fallo
REEMBOLSOS TARDÍOS O FALTANTES
Als u na 2 dagen van de schorting geen terugbetaling heeft ontvangen, omdat u uw nieuwe bank wilt herzien en contact wilt opnemen met uw bedrijf met krediet-/bancokredieten, kunt u al eerder een officiële registratie hebben gedaan. Een menu heeft een tijd van proces voordat u zich opnieuw registreert. Als u dit wilt doen en uw re-embolso niet heeft ontvangen, geef dan de voorkeur aan contact met nl service@lankeleisi.com

vergoeding

1. Voor het product dat gecorrigeerd wordt in deze politieke situatie, worden de prijzen weer verhoogd die op dit moment van toepassing zijn.
2. De kosten van originele milieubescherming mogen niet worden teruggenomen met het gebruikte product.
3. Er kunnen geen kosten ontstaan ​​bij het terugdraaien van het product.

Onbetrouwbare devolutie

1 Als u een product ontwikkelt dat altviool in de politiek is, en u kunt geen juridisch beroep doen op het product:
(a) Geen hernieuwde embolisatie van de prijs van het product;
(b) Podemos bewaart de producten die op deze pagina's verschijnen. Aanvullende tarieven die u kunt gebruiken bij het opnieuw opstarten van de productontwikkeling
(C) Als u de extra pagina gedurende 15 dagen niet ontvangt, kan het product nu pas worden geleverd.