Retourbeleid

Als er al problemen zijn met re-embolsos, devolutie of cambios, communiceert dit met nuestro persoonlijk om meteen te kunnen beginnen.

 

RESERVA EN ANNULERING VAN PEDIDO

Voor al uw betalingsgegevens (inclusief de verwachte betalingsgegevens) kunt u onmiddellijk uw krediet-/debetbedrag betalen. Er zijn geen voorbeelden van het feit dat u onafhankelijk bent van het feit dat u jaloers bent op het artikel.

Voor de fietsen die op voorraad zijn, organiseert u de omgeving een dag waarop u kunt beginnen met het verlaten van uw fiets. Voor de fietsen die vooraf worden besteld, wordt de omgeving georganiseerd zodra de fiets een nieuwe tijd wordt gebruikt.

Als u uw fietsomgeving organiseert, kunt u nu contact opnemen met de klant om uw fiets te annuleren. Als u contact opneemt met een advocaat om een ​​annulering te annuleren voordat de fiets wordt verzonden, is dit een van de tarieven voor uw deel.

Als u contact opneemt om uw fiets te annuleren als de organisatie van uw fiets- en fietsmilieu een transport is, dan kost dit 300€ voor uw milieukosten voor de fiets. Voor andere accessoires kunnen de kosten van de overdrachtsomgeving worden bevestigd door contact op te nemen met de nieuwe service aan de klant.

Proces van het cambio van het product:

1. Als u een productaanvraag indient met een calidad-probleem, communiceert u met de service van de klant na 15 dagen later op de ontvangst van het product.

2. Zorg ervoor dat u de aandacht van de klant kunt richten op het verificatieproces om te bepalen of het product daadwerkelijk problemen met de kwaliteit heeft. Als u het calidad-probleem bevestigt, bereidt u een decentralisatie-etiquette voor en kost u geen extra kosten.

3. Als het product nu wordt beoordeeld en geïnspecteerd, worden de terugbetalingen verwerkt en het nieuwe artikel verzonden. Als de beloning niet beschikbaar is, wordt er een beloning aangeboden.

4. Als het product geen calidad-problemen heeft en als het goed is, raadpleeg dan de voorwaarden voor "elegibilide cambiar" in de politiek van productcambio. Verzeker u ervan dat het product een gebruiksvriendelijke, vrije keuze is, kies uw kleur, en uw originele embalaje en corra met de devolución-gasten van 300 € (gasten van het milieu voor modellen: 150 €, voor nieuwe modellen: 150 € ). Communiceert met nuestro service van de aandacht van de klant tijdens de 15 dagen na de ontvangst om meer instructies te krijgen.

5. Gedurende 30 dagen na de ontvangst is het niet meer mogelijk om een ​​productconcept aan te nemen.

Proces van productontwikkeling:

1. Als dit een product van de eerste 15 dagen na de ontvangst overdraagt, communiceert het nu met de aandacht van de klant om het devolutieproces te starten.

2. Verzeker u ervan dat het product een gebruiksvriendelijke, vrije keuze is, zodat u de kleur en uw originele embal krijgt. U bent verantwoordelijk voor de milieugasten van de overdracht, die een bedrag van 300 € oploopt.

3. Als u het product terugkrijgt dat nu op de markt is gebracht en wordt bevestigd dat er een groot aantal vereisten voor de devolutiepolitiek bestaat, worden de remboursen uitgestoten door de originele methode van de pagina te gebruiken voor het bedrijf.

4. Als u het proces van devolutie opnieuw wilt bekijken, impliceert dit dat de omgeving van het product nu almacen is voor uw inspectie vóór de extra hulp. Als u vragen heeft over de vraag, geen enkele kerel communiceert met nuestro service van de aandacht van de klant om iets te krijgen.

5. IK HEB EEN TEKENING: Als uw fiets elektrisch is, geef dan de voorkeur aan het fietsen in het pak van de verkeerde manier van werken, waarbij u alle accessoires die de begeleider heeft (bijvoorbeeld, auto's, fietsen, enz.) in de doos van de doos kunt plaatsen que vino con la bicicleta. Zorg ervoor dat de doos van de doos met de juiste manier van omgaan met de doos in de doos past. Als u niet meer met uw fiets bezig bent, neemt geen enkele kerel contact op met een nuestro service aan de klant om iets te kopen.

Correo electrónico: service@lankeleisi.com

 6. Voor de kosten van de devolutie, Als u fietsen of accessoires ontvangt, zijn er geen problemen met de stroomvoorziening, de devolutie is een persoonlijke kwestie om over te dragen, de kosten van de devolutie aan almacén zijn er voor u.

Als uw fiets of accessoires tien problemen hebben, neem dan contact op met een nuestro service aan de directe klant, bekijk de video of de foto van de fiets of accessoires met calidad-problemen, u kunt het probleem oplossen. Als het probleem geen oplossing biedt, zijn er nieuwe oplossingen. Als u geen vervanging meer ziet en uw fiets of accessoire niet meer gebruikt, kan Lankeleisi de milieukosten verlagen.

7. Aanwijzing voor de richting van de fiets: Als u uw fietsen met de embalagemethode gebruikt, die de juiste verhoudingen en accessoires heeft die met de fiets samenkomen, communiceert u met de huidige service van de klant om de richting van de overdracht te bevestigen. Als u bedenkt dat de richting van de devolutie anders is voor verschillende producten, om de voortgang van de articulaties te vermijden, communiceert dit met ons om het devolutieproces te starten.

🚨Als u de fiets in de richting van de voortzetting van het contact zet, is het resultaat dat u op de fiets of de accessoires verantwoordelijk bent voor deze fiets. Als u uw voordeel doet, neem dan contact op met een nieuwe klant om uw devolutieproces te bevestigen.

Correo electrónico: service@lankeleisi.com

Richting van de betaling:
Contact: roca
Richting: Rokiciańska 21
Postcode: 05-825
Stad: Grodzisk Mazowiecki
Telefoon: +48666125937.
Land: Polen

8. Als de verandering de oorzaak is van de consument, is de consument verantwoordelijk voor de milieukosten. Het specifieke tarief is gebaseerd op het bedrijf dat de mensheid elija. Als nu het geval is, zijn de productrecensies niet correct of niet correct, de consument is niet verplicht de milieukosten voor deze prijs te berekenen.

LOS ARTÍCULOS GEEN RETORNABLES INCLUYEN, PERO NO SE LIMITAN A:

Ropa de moda (sombrero's, enz.)
Alle accessoires
Speciale pedido's
Gebruikte artikelen behalve in gevallen van EXTREME rotura/mal function.
REEMBOLSOS TARDES O FALTANTES
Als u na twee dagen van afschaffing geen terugbetaling heeft ontvangen, kunt u de nieuwe bank en de mededeling van uw creditcard-/banco-bedrijf verifiëren, u kunt pas een tijdje wachten voordat uw hernieuwde embolie officieel openbaar is. Het menu kan een tijdlang duren voordat het proces weer openbaar wordt gemaakt. Als u dit wilt doen en u heeft uw re-embolso niet ontvangen, neem dan contact op met service@lankeleisi.com

vergoeding

1. Omdat het product juist is gecorrigeerd in deze politieke situatie, worden de prijzen opnieuw toegekend die op dit moment nodig zijn.
2. De kosten van originele milieubescherming mogen niet worden teruggenomen met het gebruikte product.
3. De hernieuwde embolisatie kan geen kosten met zich meebrengen voor het product.

Devolutie is mislukt

1 Als u een product ontwikkelt dat altviool in de politiek is, en geen juridisch juridisch advies heeft om het product opnieuw in te voeren:
(a) Geen hernieuwde embolisatie van de prijs van het product;
(b) U kunt de productproducten die u gebruikt snel bewaren. Aanvullende tarieven die u kunt gebruiken bij het opnieuw afspelen van producten
(C) Als u de extra pagina gedurende 15 dagen niet ontvangt, kunt u het product niet meer gebruiken.