Verzenden beleid
Bij logistieke en versandproblemen kan het zijn dat u een probleem wilt oplossen, een oplossing voor uw probleem.E-mail: service@lankeleisi.com
Voorverkaufsprodukte en versandverzögerungen
Als u op het strand bent, is dit het probleem van de voorverkochte producten die een logistiek probleem met de verkoop van de oude producten kunnen oplossen. Deze verzögerungen kunnen een späteren versandtermin als ursprünglich erwartet führen zijn.
Versandaufträge
Wir bearbeiten Ihre Bestellung in der Regel innerhalb von 3 Werktagen. Alle berichten in de berichtenlijst met de bestellung werden per e-mail verzonden.
Gratis verzending
Geniet van de kostenlose versie voor alle bestellungen in Lankeleisi Store. Als u ziet dat producten uit ons assortiment bestaan, kunt u zo kostenloos versand worden als een steuervrij aanbod aan gewährleisten.
Levertijd
EU-Kurier:
E-Bike: DPD / UPS (Lieferung dauert 3-7 Werktage)
Andere opties of Akku: YunExpress / DHL / UPS (normale verzending naar een lager in China, die beschikbaar is tussen 15 en 20 dagen)
Afleveradressen
Het is het allerbelangrijkste dat u een volwaardige en correcte adressering kunt gebruiken. Als uw verzending een van de beste aanbiedingen is, is het adres niet meer mogelijk. In het geval dat een pakket een onvolledig of foutief adres heeft gekregen en een ander adres heeft gekregen, zullen ze contact opnemen met het adres dat u wilt corrigeren. Als u op het strand bent, kunt u de versand- en pakbonnen gebruiken die veel kosten met zich meebrengen. Als u een melding wilt maken, kunt u een telefoonnummer op de tag plaatsen. Als er een probleem is, kan het pakket worden verwijderd en moet een Lankeleisi worden geschickt. Als u een pakketje uitpakt en een Lankeleisi-zending verzendt, als u een van de Lankeleisi-Kundendienst beet, is er een grote verscheidenheid aan veranlassen.
bijhouden
Voor alle bestellungen is een product een liefdevolle verfügbar. Um Ihre Lieferung zu verfolgen, geben Sie ainfach Ihre Bestellnummer (in Ihrer Bestellbestätigungs-E-Mail angegeben) hier op de website vindt u lieferdienstleisters in: https://www.17track.net/.
Empfangsbestätigung en Unterschrift
Bei all Lieferungen is een persoonlijk onderschrift en der Lieferadresse erforderlich. Als u een liefdesbrief ontvangt, wordt deze door uw liefdadigheidsdienstaanbieder benachrichtigt.
Zusätzliche Zustellversuche
Als een van de meest verkochte producten beschikbaar is, kan een van onze leveranciers een andere keuze maken, de producten en producten die u wilt bestellen.
Productverzameling
Sommige producten kunnen niet langer worden verkocht, maar de klantenservice geeft een kaart weer met de aankoop van een product dat een afhaaladres is.
Lieferprobleem
Als u een probleem heeft met een liefdesrelatie, kunt u contact opnemen met een van onze website-contactinformatie of andere informatie. In situaties waarin onze leverancier niet op de laagste prijs is, is het product zo lief, en het product op het product is niet meer leverbaar en het product is niet binnen de eerste tijd van de eerste keer afgeslagen, maar het is een goede keuze om een aankoop te doen. Als je eenmaal weet dat je een recht hebt, als je de kosten van een dienst betaalt in de vorm van een oplossing, dan kun je de kosten van de oorlog kwijtraken. Nachfolgend finden Sie eine Liste typischer Situationen, in denen Lieferausfälle möglicherweise in Ihrer Verantwortung liegen:
(a) Angabe einer falschen oder unvollständigen Lieferadresse/Telefonnummer;
(b) Angabe einer falschen Lieferadresse;
(c) Die Lieferadresse ist nicht angemessen zugänglich;
(d) Auf de Lieferadresse kan niet langer worden gegriffen;
(e) Als een persoon geen erforderlich is, is het niet zo dat de producten en het liefdadigheidsadres van het achterland worden verkocht, en dat niemand zur Annahme der Lieferung zur Verfügung;
(f) Als een persoonlijke persoon de erforderliche ist, ist een der Lieferadresse niemand verfügbar, der die Lieferung entgegennimmt en een Unterschrift leistet.