terug te keren beleid

Als er problemen zijn met de verwerking, de verwerking of de verwerking ervan, kan het zijn dat u een persoonlijk probleem voor uw probleem heeft.

 

VORBESTELLUNG & BESTELLSTORNIERUNG

Voor alle bestellungen (einschließliche voorbestellingen) wordt uw krediet-/debitkaart zo belast. Er is geen enkele verzögering bij de verkoop, die niet ophangt, als het artikel een andere kijk op de wereld heeft.

Voor de Fahrrader, die op Lager Sind is, organiseer je de Versand een Werkdag na de erfolgreicher Bezahlung Ihrer Bestellung. Voor de Fahrrader, de vorige keer, het regelen van de Versand, zodat de Fahrrad in ons Lager wordt beïnvloed ist.

Als de versand-bestelling is geregeld, kunt u onze klantenservice contacteren, een bestelling voor uw bestelling. Als een van de Versand des Fahrrads een Stornierung gebeten heeft, sterft er aan de Abzug von Gebühren.

Als u contact opneemt met een bestellung voor de opslag, nadat u de kosten van de kosten voor de transportweg hebt betaald, worden 300 € van de kosten voor de kosten voor uw Fahrrad berekend. Voor andere kosten moeten de kosten worden berekend door contact op te nemen met onze beste klantenservice.

Produktänderungsprozess:

1. Als u problemen met de kwaliteit van een product opmerkt, neemt u contact op met de klantenservice van 15 dagen na het verwijderen van de producten.

2. Als u een deskundige service wilt verlenen, kunt u het kwaliteitsprobleem oplossen door het product te laten controleren. Als het kwaliteitsprobleem het beste is, stel dan een etiket op de verpakking voor, en het is de moeite waard om geen kosten te maken.

3. Als het product in een lager assortiment zit en wordt verkocht, worden de volgende artikelen en nieuwe artikelen weergegeven. Sollte der Ersatz nicht verfügbar sein, bieten wir eine Rückerstattung an.

4. Als het product een kwaliteitsprobleem heeft en als het een probleem is, kan het zijn dat u een "onderhandelingsberechting" in de productrichtlijnen krijgt. Stellen als u het product niet gebruikt, frei von Staub, Schmutz of Geruch, in de originele verpakking ist en de kosten voor retourkosten van 300 € (Versandkosten voor zurückgesandte modellen: 150 €, voor nieuwe modellen: 150 €). Neem contact op met de klantenservice van 15 dagen nadat u een andere service hebt ontvangen.

5. Na 30 dagen gebruik van de producten kunnen de producten niet meer worden verwijderd.

Product-teruggaveproces:

1. Als u een product binnenin de eerste 15 dagen na het verwijderen van een product in huis haalt, neemt u contact op met de service die u nodig heeft om het rugproces op te lossen.

2. Stellen Sie sicher, dass das Produkt unbenutzt, frei von Staub, Schmutz or der Geruch en in der Originalverpackung ist. U kunt uw kosten vergoeden op een hoogte van 300 € verantwortlich.

3. Als het product in ons assortiment is opgeslagen, is het de beste manier om dit bericht te lezen, de Rückerstattung wordt uitgevoerd op basis van de gebruikte Kauf-gebruiksmethode.

4. Als u de verwerkings- en verwerkingsprocédés van de versand van de producten wilt gebruiken, moet u een lager lager van de Prüfung verwijderen voordat we verdergaan met schrijven. Als u een fragment of een idee hebt, kunt u een onbezorgde service verwachten.

5. BELANGRIJK: Als je eenmaal bent begonnen, Ihr Fahrrad zurückzugeben, verpacken Sie das Fahrrad bitte genauso, wie es ursprünglich verpackt war, en legen Sie sämtliches Zubehör (z. B. Ladegeräte, Fahrradschlösser usw.) in de Karton, der mit dem Fahrrad geliefert wurde. Verwissel de doos met de verpakking en breng een van de aanbevolen etiketten op de doos aan. Als u iets niet meer wilt, als u de verpakking verpakt, kunt u een onbeantwoorde service verwachten.

E-mail: service@lankeleisi.com

 6. Voor de retourkosten, Als het elektriciteits- of kooksysteem een ​​probleem met de kwaliteit heeft, is het ruggenmerg een persoonlijk probleem, maar alle kosten zijn voor het terugsturen en het lagere zelfbedrog.

Als u een probleem of een kwaliteitsprobleem opmerkt, neemt u contact op met een andere service en stuurt u een video of een beeld van het probleem of de problemen met de kwaliteit, die u kunnen helpen bij het oplossen van problemen. Als het probleem niet meer kan worden opgelost, wordt het probleem opgelost. Als u geen tijd meer heeft en voor de ruggabe, de kosten of de kosten afzonderlijk wilt kiezen, kunt u de versandkosten overbruggen.

7. Hinweis zur Rücksendeadres für Fahrräder: Als u een deel van de beste verpakkingsmethode gebruikt, heeft u de mogelijkheid om in de kartonnen doos te kopen, contact op te nemen met onze klantenservice, een retouradres voor de beste service. Het retouradres is een product dat niet is geselecteerd, u kunt een beetje contact opnemen met het start- en verkoopproces van het artikel dat u wilt gebruiken.

🚨Wenn Sie das Fahrrad ohne vorherige Kontaktaufnahme and the untenstehende Adresse zurücksenden and dadurch das Fahrrad oder Zubehör verloren geht, haften Sie für diesen Verlust. Als u contact opneemt met uw klantenservice, kunt u het beste een retourproces uitvoeren.

E-mail: service@lankeleisi.com

Rücksendeadres:
Contact: glas
Adres: Rokiciańska 21
Postadres: 05-825
Stad: Grodzisk Mazowiecki
Telefoon: +48666125937.
Land: stuifmeel

8. Als u de Verbraucher-verbruiksaanvraag doet, moet u de Verbraucher voor de versandkosten verantwortlijk zijn. De genauen kosten zijn gericht op het vinden van de gewenste Expressunternehmen. Als de goederen niet meer worden gebruikt of niet correct zijn, kan het werk uit die Grund geen kosten met zich meebrengen.

NICHT ZURÜCKGEBENDE ARTIKEL SIND UNTER ANDEREM:

Modische Kleidung (Hüte usw.)
Alle accessoires
Sonderbestellungen
Gebrauchte artikelen uit EXTREMEN Fällen von Bruch/Fehlfunktion
SPÄTE ODER FEHLENDE RÜCKERSTATTUNGEN
Als u op 2 dagen na het genereren van uw kredietwaardigheid erhalten hebt, kunt u uw bankkonto en uw kredietkaartfirma/bank een beetje helpen, als een bepaalde periode kan beginnen, dan wordt uw kredietwaardigheidsverklaring officieel verbroken. Er wordt vaak een bearbeitungszeit gegeven, voordat een Rückerstattung-werkwoord wordt gemaakt. Als u allemaal sterft en uw rückerstattung niet meer heeft, neemt u contact op met een bitte unter service@lankeleisi.com

terugbetaling

1. Voor uw product, als uw ordnungsgemäß gemäß dieser Richtlinie zurücksenden, erstatten wir Ihnen de von Ihnen en een gezahlten Preis.
2. Als u geen kosten meer maakt, kunt u het product niet gebruiken.
3. Als u geen kosten meer maakt, kan het product niet worden verzonden.

Unzulässige Rückgabe

1 Als u een product wilt verzenden, kunt u deze richtlijn gebruiken en andere producten recht op de verwerking of de productbeschrijving hebben:
(a) Wir erstatten den Kaufpreis nicht zurück und tauschen die Ware nicht um;
(b) Wir können die zurückgesandten Produkte behalten, bis Sie uns bezahlen. Zusätzliche Gebühren, die wir für die erneute Lieferung zurückgesandter Produkte erheben können
(C) Als de zusätzliche Zahlung nicht innerhalb von 15 Tagen erhalten, können wir das Produkt selbst entsorgen.