terug te keren beleid
Als er problemen zijn met de verwerking, de verwerking of de verwerking ervan, kan het zijn dat u een onbeantwoorde oplossing zoekt, een oplossing die u kunt gebruiken.
VORBESTELLUNG & BESTELLUNGSSTORNIERUNG
Bij alle bestellungen (of voorbestellingen) wordt uw krediet-/debitkaart zo belast. Als u geen toegang meer heeft tot de ingang, kunt u het artikel niet meer gebruiken.
Voor de toekomst, die op lager niveau is, zal het zo zijn dat er een werktag is na een grondige verkoop van de bestellung die wordt aangeboden. Voor de Fahrrader, de vorige keer, werd de Versand voor het arrangeren, zodat de Fahrrad in ons Lager eintrifft.
"Als de Versand-bestellung is geregeld, kan hij onze klantenservice contacteren, een bestellung voor de opslag. Als u een contact opneemt, een opslag voor uw bonen, voordat de Fahrrad-versandt-wurde sterft, zal de Abzug von Gebühren voor uw bedrijf sterven durchgeführt."
Als u contact opneemt met een van uw beste verkopen, kunt u de kosten voor de kosten van de kosten voor de Fahrrad-rekening op 300 € zetten. Voor andere kosten moeten de kosten worden berekend door contact op te nemen met onze beste klantenservice.
Produktänderungsprozess:
1. Als u problemen met de kwaliteit van een product opmerkt, kunt u de binnenkant van 15 dagen na het gebruik van de producten een onbetrouwbare klantenservice bieden.
2. Laat het deskundige team van de klantenservice een product uitvoeren dat kwalitatief hoogwaardige producten bevat. Als het kwaliteitsprobleem het beste is, stel dan een voorbeeld van een passend etiket, of de kosten die u maakt.
3. Als het product in een lager product wordt geplaatst en geprüft, zal het worden weergegeven en het nieuwe artikel worden weergegeven. Als er geen verfügbar is, kan er een Rückerstattung worden gemaakt.
4. Als het product een kwaliteitsprobleem heeft en als het niet meer lukt, kan het zijn dat u een "onderhandelingsberechtigung" krijgt, die in de productrichtlijnen wordt uitgevoerd. Stel dat het product niet wordt gebruikt, vrij van Staub, Schmutz of Gerüchen in de originele verpakking is en zorg voor de kosten voor retourkosten in de hoogte van 300 € (Versandkosten voor zurückgebebene Modelle: 150 €, voor nieuwe model: 150 €). Neem contact op met de klantenservice van 15 dagen nadat u een andere service hebt ontvangen.
5. Na het verwijderen van 30 dagen zal het product niet meer worden vervangen.
Produktrückgabeprozess:
1. Als u een product binnen de eerste 15 dagen op de markt hebt gebracht, kunt u een onbezorgde klantenservice gebruiken om de rug te gebruiken.
2. Stellen Als u het product niet gebruikt, vrij van Staub, Schmutz of Gerüchen is een onderdeel van de originele verpakking. Die Kosten für den Rückversand in Höhe von 300 € tragen Sie.
3. Als het product in ons assortiment is opgeslagen en de beste kwaliteit heeft, is het de moeite waard om de Rückerstattung op de juiste wijze te gebruiken, die voor de gebruikte Kauf wordt gebruikt.
4. Als u de rug- en verwerkingsprocessen van de producten en producten wilt laten drogen en een lager product van de productbehandeling wilt maken, voordat er meer gewicht aan wordt besteed. Als u een fragment of een idee hebt, kunt u een onbeantwoorde service verwachten.
5. BITTE BEACHTEN: Als je eenmaal bent begonnen, Ihr Fahrrad zurückzugeben, packen Sie das Fahrrad bitte in das Paket genauso, wie es ursprünglich verpackt war, en legen Sie alle dazugehörigen Zubehörteile (z. B. Ladegeräte, Fahrradschlösser usw.) in de Karton, der mit dem Fahrrad geliefert wurde. Versiegeln Sie de Karton des Fahrrads met Klebeband en kleben Sie das Rücksendelabelt, das wir Ihnen zur Verfügung gestellt haben, auf den Karton. Als u niet meer weet wat u wilt, kunt u een onbezorgde service verlenen.
E-mail: service@lankeleisi.com
6. Voor de retourkosten, Als het vermogen of het apparaat een probleem met de kwaliteit heeft, ligt de Grund voor de Rücksendung in de persoonlijke Gründen voor de notitiekeit van de Rücksendung. Alle kosten voor het retourneren en het lager moeten van de rekening worden gehaald.
Als u een probleem met de kwaliteit van het apparaat opmerkt, kunt u contact opnemen met de klantenservice om een video of een beeld van het probleem met de kwaliteit van de problemen te verzenden, zodat het probleem kan worden opgelost. Als het probleem niet meer opgelost kan worden, kan het probleem niet opgelost worden. Als u een probleem wilt oplossen en gescheiden wilt blijven, of als u een deel van de kosten wilt maken, kunt u de kosten van uw lange termijn overbruggen.
7.Rückgabeadresse für das Fahrrad: Wanneer u een van de beste verpakkingsmethodes gebruikt, is het mogelijk om de kosten van de levering in het karton te vergroten, contact op te nemen met onze klantenservice, een van de beste retouradressen. Het ruggaaddress is een product dat niet is ontworpen, contact opnemen met een beetje, een ruggabeprozess om te starten, een verlang van de zurückgesendeten artikelen op vermeiden.
🚨Als u op de hoogte bent van een oud adres, kunt u contact met ons opnemen en sterven aan de Verlust van de Fahrrads of de Zubehör-führt, en u kunt die Verlust verantwortlich vinden. Als u contact opneemt met onze klantenservice, kunt u het beste een Rückgabeprozess maken.
E-mail: service@lankeleisi.com
Afwezige e-mailadres:
Contact: Felsbrocken
Adres: Rokiciańska 21
Postadres: 05-825
Stad: Grodzisk Mazowiecki
Telefoon: +48666125937.
Land: stuifmeel
8. Als u de Verbraucher-verbruiksaanvraag doet, moet u de Verbraucher voor de versandkosten verantwortlijk zijn. De specifieke kosten worden berekend op basis van de gewenste expressiviteit. Wanneer de Waren uit onze Gründen komen of niet meer correct zijn, is de Verbraucher niet verpflichtet, de Versandkosten zijn die Grund zu tragen.
Zu den vom Umtausch ausgeschlossenen Artikelen zijn onder andere:
Modische Kleidung (Hüte usw.)
Sämtliches Zubehör
Speciale bestellungen
Gebrauchte artikelen, in extreme gevallen gevallen door Bruch/Fehlfunktion
VERSPÄTETE ODER FEHLENDE RÜCKERSTATTUNGEN
Als u op de hoogte bent van de generieke kredietkaarten / Ihre Bank, kan een bepaalde tijd een van de kredietkaarten of kredietkaarten van de Ihre Bank in beslag nemen, terwijl uw kredietadministratie wordt officieel geopend. Het was vaak een bearbeitungszeit, maar een Rückerstattung werd geboren. Als u sterft aan alles wat u heeft gedaan en uw rückerstattung, zelfs als er niets is gebeurd, neemt u contact op met een bitte unter service@lankeleisi.com
terugbetaling
1. Voor je product, als je de juiste volgorde van de aankoop van producten hebt bepaald, kun je de prijs betalen.
2. Wir erstatten Ihnen niet de kosten van de kosten voor het zurückgegebene Produkt.
3. Als u geen kosten meer maakt, kunt u de producten retourneren en niet meer betalen.
Unzulässige Rückgabe
1 Als u een product aanschaft, kunt u deze richtlijn gebruiken en anderen rechten op de verwerking of de productbeschrijving geven:
(a) Een rückerstattung van de Kaufpreises of een Umtausch der Ware erfolgt nicht;
(b) Wir können die zurückgebebenen Produkte behalten, bis Sie uns bezahlen. Zusätzliche Gebühren, die wir für die erneute Lieferung zurückgegebener Produkte erheben können
(C) Als de aankoop niet binnen 15 dagen is voltooid, kan het product zelf worden gekocht.