Nieuw binnen, tijdelijke aanbieding € 200.Beginnen
Koop 1 Bespaar €65, Koop 2 Bespaar €160. Inschrijven

Als u problemen ondervindt met terugbetalingen, retourzendingen of omruilingen, neem dan in eerste instantie contact op met onze medewerkers voor ondersteuning.

 

PRE-ORDER & ANNULERING VAN DE BESTELLING

Voor alle bestellingen (inclusief pre-orders) wordt uw creditcard/betaalpas onmiddellijk in rekening gebracht. Er zal geen vertraging optreden bij het innen van betalingen, ongeacht wanneer het item naar verwachting wordt verzonden.

Voor elke annulering van een ebike-bestelling vóór verzending worden 10% proceskosten in rekening gebracht en klanten kunnen slechts 90% van de totale bestelprijs terugkrijgen.

Productveranderingsproces:

1. Als u vanwege kwaliteitsproblemen een productwijziging wilt aanvragen, neem dan binnen 15 dagen na ontvangst van het product contact op met onze klantenservice.

2. Ons klantenserviceteam begeleidt u door het verificatieproces om te bepalen of het product inderdaad kwaliteitsproblemen vertoont. Als het kwaliteitsprobleem wordt bevestigd, regelen wij een retourverzendlabel voor u en worden er geen extra kosten in rekening gebracht.

3. Zodra het product in ons magazijn is ontvangen en geïnspecteerd, zullen wij de vervanging verwerken en het nieuwe artikel naar u verzenden. Als de vervanging niet beschikbaar is, bieden wij een terugbetaling aan.

4. Als het product geen kwaliteitsproblemen heeft en u het toch wilt wijzigen, raadpleeg dan de voorwaarden voor 'Wijzigen in aanmerking komen' die vermeld staan ​​in het productwijzigingsbeleid. Zorg ervoor dat het product ongebruikt is, vrij van stof, vuil of geur, in de originele verpakking, en draag de verzendkosten voor retourzending van € 300 (verzendkosten voor geretourneerde modellen: € 150, voor nieuwe modellen: € 150). Neem binnen 15 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice voor verdere instructies.

5. Na 30 dagen vanaf de datum van ontvangst worden onder geen enkele omstandigheid productwijzigingen geaccepteerd.

Proces voor retournering van producten:

1. Als u een product binnen de eerste 15 dagen na ontvangst wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice om het retourproces te starten.

2. Zorg ervoor dat het product ongebruikt is, vrij van stof, vuil of geur, en in de originele verpakking. U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren, die € 300,- bedragen.

3. Zodra we het geretourneerde product in ons magazijn hebben ontvangen en hebben bevestigd dat het voldoet aan de vereisten van het retourbeleid, worden de terugbetalingen uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode die voor de aankoop is gebruikt.

4. Houd er rekening mee dat de retour- en vervangingsprocessen inhouden dat het product terug naar ons magazijn wordt gestuurd voor inspectie voordat er verdere actie wordt ondernomen. Als u vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice voor hulp.

NIET-RETOURBARE ARTIKELEN OMVATTEN, MAAR ZIJN NIET BEPERKT TOT:

Modieuze kleding (hoeden, enz.)
Alle accessoires
Speciale bestellingen
Gebruikte items behalve in EXTREME gevallen van breuk/storing
LATE OF ONTBREKENDE RESTITUTIES
Als u na 2 dagen na goedkeuring nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan uw bankrekening opnieuw en neem contact op met uw creditcardmaatschappij/bank, aangezien het enige tijd kan duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via: service@lankeleisi.com

Terugbetalen

1. Voor elk product dat u correct retourneert in overeenstemming met dit beleid, zullen we de prijs terugbetalen die u aan ons heeft betaald.
2. Wij vergoeden u niet de oorspronkelijke verzendkosten van het geretourneerde product.
3. We vergoeden geen kosten die zijn gemaakt om het product aan ons te retourneren.

Onjuiste terugkeer

1 Als u een product retourneert dat in strijd is met dit beleid en u geen ander wettelijk recht heeft om het product terug te betalen of te ruilen:
(a) We zullen de aankoopprijs niet terugbetalen of de goederen omruilen;
(b) We mogen de geretourneerde producten bewaren totdat u ons betaalt. Extra kosten die we in rekening kunnen brengen voor het opnieuw bezorgen van geretourneerde producten
(C) Als we de extra betaling niet binnen 15 dagen ontvangen, mogen we het product zelf afvoeren.

Wat zoek je?

Uw winkelwagen