Welche Upgrades wurden am X3000Max vorgenommen!

Lankeleisi X3000MAX
Als een van de meest verkochte modellen von Lankeleis ist das X3000Max bij Fahrern aufgrund seines kraftvollen Antriebstrangs en robuust Designs sehr beliebt. We hebben onze deskundige feedback gegeven en onze e-bikes zijn continu verbeterd en geoptimaliseerd. In het jaar 2025 heeft Lankeleisi een echte Fahrer-feedback gebaseerd op upgrades en meer componenten die de Sicherheit en Haltbarkeit van de X3000Max Dual-Motor E-Bikes op hoge temperatuur brengen. Hier is een overzicht van de belangrijkste upgrades:

1. Upgrade van het hydraulische Brems-systeem

Probleem identificatie

In het jaar 2024 heb ik nuttige feedback gekregen over de Fahrleistung en uitgebreide berichten over olieverlustiging bij hydraulische Bremsen. Na een gedetailleerde analyse met onze technische teamidentificatie kunt u een dichtingsprobleem in een van de componenten van de DYISLAND-hydraulische onderbrekingen identificeren, als de Ursache voor de Leck-oorlog gaat.

Upgrade-oplossing

Wir haben das hydraulische Bremssystem auf ZOOM G202 Vierkolben-Hydraulikbremsen aufgerüstet. Deze upgrade is nu niet meer het probleem van de olieverlangens, maar zal de Bremsreaktie en de algehele zekerheid vergroten. Er zijn nu een paar prijzen, verstandige en snelle Bremsleistung, die zich kunnen voordoen bij hoge windsnelheden of niet-valsituaties.

2. Upgrade van de achterbrug: van de hydraulische Feder naar de Luftfederung

Probleem identificatie

De ursprüngliche hydraulische Feder-Hinterterradaufhängung wurde von Fahrern als schlecht auf holprigen Straßen funktionierend beschreven. Als u niet effectief kunt absorberen, zal de achterliggende verbinding tussen de Rahmen en de Risiko van Rahmenbrüchen hoog zijn. Er is een stellte een erhebliche Sicherheitsgefahr, insbesondere für schwerere Fahrer.

Upgrade-oplossing

Er is een probleem dat de hydraulische Feder-Hinterradfederung door een Luftfederungssysteem is ontstaan. Dit nieuwe systeem is licht van gewicht, de luchtdruk die je gewicht en gewichtstoename tijdens het oppompen of het oppompen van water is, was comfortabel en individueel toegankelijk.

Stel dus de Luftfederung ein

Wanneer de vochtafvoer van de achterliggende federatie wordt uitgevoerd, kunt u een luchtpomp met een gebruikte manometer gebruiken, om deze op te pompen. De luchtdrukbediening voor de Luftfederung van de X3000Max ligt tussen 100 PSI en 250 PSI, met een standaardinstelling van 150 PSI. Valt de druk onder 100 PSI, dan wordt er meer gedaan. Gedetailleerde instructies zijn beschikbaar in een video-tutorial die technisch door teams kan worden ontwikkeld.

De Luftdruck van de Hinterradfederung kan de Anweisungen van Lankeleisi-Techniker worden ingestemd.👉Youtube video

Gewicht (lbs) Hoofdluchtkamer (psi)
140 110
160 130
180 150
200 170
220 190

 

3. Upgrade van Motoranschlussports

De verbinding tussen de kabel van de voor- en achtermotor en de controller is verbroken. Het sterke steckverbinder zou tijdens een gewinde-stecker een overhit en een motorschlusser hinderen. Zorg ervoor dat de controller-kabel van een standaardkabel op een metalen telescoop-federkabel is aangesloten, waardoor de stroom effectief wordt onderbroken door de druk op de Gabel-verhindering.

Conclusie

De X3000MaxHet is de moeite waard om al deze vertalingen te bekijken. Bij Lankeleisi krijgt u meer feedback over onze nuttige en uitgebreide e-bikes, een veiliger en comfortabeler manier om te fietsen.
Bestellen Als u klaar bent, bent u klaar voor het ultieme comfort en de nieuwe X3000Max die er is!

Kaufen Sie das Lankeleisi X3000MAX Elektrofahrrad

Als volgende lezen

Lankeleisi X3000MAX
2025 Lankeleisi nieuwe collectie Ebike GOLF-X