Als een van de bestverkopende modellen van Lankeleisi is de X3000Max bij Fahrern opgetrokken seines, sterke antriebsfrangs en seines robuuste ontwerpen, terwijl ze gewesen worden. U kunt altijd feedback krijgen op uw ervaringen en onze e-bikes die optimaal werken en optimaliseren. Im Year 2025 hat Lankeleisi gebaseerd op echte feedback van Fahrern bedeutende Upgrades en meer geïmplementeerde componenten, een van de Sicherheit en Haltbarkeit van de X3000Max E-Bikes met Dualmotor zijn uitgebreid. Hier is een overzicht van de belangrijkste upgrades:
1. Upgrade van het hydraulische Brems-systeem
Het probleem identificeren
In het jaar 2024 heb ik nuttige feedback gekregen van de Fahrleistung en een hoger bericht over de Austreten van hydraulische remsystemen. Na een gedetailleerde analyse met ons technisch team heeft u een dichtingsprobleem in een van de componenten van DYISLAND-stroomloze hydrauliekbremsen geïdentificeerd, die Ursache voor de Australische oorlog heeft.
Upgrade-oplossing
Wir haben das hydraulische Bremssystem auf de ZOOM G202 Vierkolben-Hydraulikbremsen aufgerüstet. Deze upgrade is nu niet meer het probleem met de olieverf, maar de Bremsreaktion en de algehele Sicherheit worden verbroken. Fahrer kunt u prijzen, empfindliche en schnelle Bremsleistungen erleben, zelf bij hoge windenergie of in Notfallsituationen.

2. Achterbrug-upgrade: Von hydraulischer Feder zu Luftfederung
Het probleem identificeren
De ursprüngliche hydraulische Federbeindämpfung wurde von Fahrern als schlecht auf unebenen Straßen bewertet. Als u niet effectief absorbeert, is het de moeite waard om de achterdeur van de Rahmen op te hangen en de Risiko van Rahmenbrüchen te hoog te houden. Deze stellte een erhebliches Sicherheitsrisiko is, insbesondere voor grote Fahrer.
Upgrade-oplossing
Um sterft aan het feit dat de hydraulische Federator-beëindiging en de ondersteuning door een Luftfederungs-systeem zijn voltooid. Dit nieuwe systeem is lichter dan de luchtstroom, de luchtdruk tijdens het oppompen of afblazen van het gewicht en het vermogen ervan, was comfortabel en gemakkelijk te gebruiken.
Wie de Luftfederung anpast
Wanneer de vochtafvoer van de achterophanging wordt uitgevoerd, kunt u een luchtpomp met manometer gebruiken, zodat u deze kunt oppompen. Het luchtdrukbereik van de X3000Max-Luftfederung ligt tussen 100 PSI en 250 PSI, met een standaardinstallatie van 150 PSI. Als de druk onder de 100 PSI valt, wordt er niets gedaan. Gedetailleerde instructies kunnen in een video-tutorial worden gevonden, door ons technisch team te ondersteunen.
De luchtdruk van de Federung-hints kan de aankondiging van Lankeleisi-Techniker passeren.👉Youtube video
Gewicht (lbs) | Hoofdluchtkamer (psi) |
---|---|
140 | 110 |
160 | 130 |
180 | 150 |
200 | 170 |
220 | 190 |
3. Upgrade van de motoraansluitpoort
"De Verbindung zwischen de vorderen en hinteren Motorleitungen en dem Controller wurde verbessert. Der ursprüngliche Steckeranschluss wurde durch een Schraubanschluss ersetzt, der eine Überhitzung en das Schmelzen der Motorschlüsse verhindert. Darüber is wurde das Kabel des vorderden Controllers von een standaardkabel op een metalen telescoopfederkabel is effectief, waardoor de druk kan toenemen als de Gabel wordt gehinderd."

Voltooiing
de X3000MaxHet is de moeite waard om alle upgrades te voltooien. Bij Lankeleisi is het beter om feedback te krijgen over het nut van onze e-bikes en onze e-bikes, een geruststelling en comfort bij het fietsen.
Bestellen Als u klaar bent, bent u klaar voor het ultieme comfort en de nieuwe X3000Max die er is!
Hinterlassen Sie einen Kommentar
Alle opmerkingen werden gematigd, voordat ze veröffentlicht werden.
Deze website is gemaakt door hCaptcha geschützt en is gelten die algemene voorwaarden en Privacybeleid van hCaptcha.