Wie de Akku elektrische elektrische apparaten in de winter effectief schützen

Lankeleisi X3000MAX

Als de temperatuur daalt en de winter in de EU begint, is het weer kouder en warmer, ook in december. Niedrige temperaturen, sneeuwval en vorst belemmeren vaak, terwijl Fahrer mijn e-bikes benut, frisdrank die in die tijd niet meer wordt gebruikt. Als er geen juiste gelagerd wordt, kan de batterij en het batterijvermogen worden ingetrokken. Het is een ongeschikte lagering en wartung. Het technische team van Lankeleisi heeft een praktische Ratschläge, die zijn of haar E-Bike korrekt lager en de batterij die langer inactief is tijdens de winterperiode, heeft uitgevoerd.

Warum beeinflussen Temperaturänderungen die Batterieleistung?

Lankeleisi E-Bikes gebruikt lithiumbatterijen. Wanneer de winter komt, zal de elektrolyt in de batterij zähflüssig zijn, terwijl de werking van de voeding in de batterij wordt onderbroken. De elektrochemische reactie wordt uitgevoerd, de innerlijke stand wordt groter en de batterijkapazität wordt veroorzaakt. Als de temperatuur op 0 ℃ daalt, moet de batterijcapaciteit in de zomer nog niet 60% zijn.

Als de temperatuur lager is, wordt de batterijcapaciteit kleiner. Tijdens Fahren in de winter zal de temperatuur niet lager zijn dan de batterijcapaciteit, maar dan de werking van de batterijlader. Lankeleisi empfiehlt, de batterij is niet geladen, als ze volwaardig geladen is, als de temperatuur niet hoger is, kan de batterij niet goed geladen zijn. Als de batterij bij 20-25 °C wordt geladen, moet de batterij worden geladen, terwijl de batterij wordt geladen.

Als u ook in de winter een lange tijd niet kunt doorbrengen, kunt u zich op dezelfde manier bezighouden met het scheren van de Akkus Ihres E-Bikes op zeer grote schaal.

Wie kan een e-bike langer gebruiken?

Der Lagerort Ihres E-Bikes is gescheiden, dus in de winter gaat het jarenlang door. De juiste lagerumgebung verhindert Schäden am Akku en verlangt de gesamtlebensdauer van e-bikes. Unsere Techniker werkt, als de e-bike op een fiets rijdt, kunt u de temperatuur van lagers instellen, een elektrische installatie uitvoeren en de temperatuur instellen bij een temperatuur van 20-25°C van lagers. Als de Akku in de Kryoschutz-modus wordt gehinderd, wordt de ordnungsgemäße Laden van de Akku verhinderd.

DIREKTE SONNENSTRAHLUNG VERMEIDEN: De Akku en de Rahmen van de e-bikes kunnen niet langer worden gebruikt. De hoge temperatuur van de sonde die de temperatuurwijzigingen doorvoert en kan leiden tot oververhitting, was Leistung en Sicherheit beinträchtigt.

VRAAG OM VERGETEN: Het kan een probleem zijn om de kurkentrekker in de Akku en Schäden en de elektrische componenten te verlichten. Als u bij Lagern Ihres E-Bikes bent, is het een kwestie van fietsen, maar belüfteten Ort steht.

WARMERE OPMERKINGEN: Als u in een van de koude omstandigheden wilt zoeken, stel u dan voor dat de temperatuur in het Lagern niet extreem niedrigen is. Houd er rekening mee dat de meeste E-Bike-fietsen het beste zijn als de extreem lage temperatuur van de Akkus wordt verhoogd. U kunt uw e-bike het beste opwarmen (bij een temperatuur van 20°C - 25°C).

Wie weet hoe de batterij werkt, wanneer de e-bike langer wordt benut?

1. De batterij is einmal pro Woche geladen.

De winter is in de loop van de tijd, in de e-bike-batterijen is het meest verschlechtern, nadat u de tijd niet langer hebt geduurd. Als je plant, de e-bike en drie maanden in de winter, dan is het de moeite waard om 12 maanden te wachten. Een van de manieren waarop u de batterij kunt opladen, is dat de batterij actief is en wisselt of verschuift tijdens de lange levensduur van de batterij. Lade de Batterie dabei jedes Mal op 70% op.

2. Die Batterie regelmäßig entladen (ebenfalls einmal pro Woche)

Wanneer u uw e-bike in de winter langer gebruikt, is het de moeite waard om de batterij regelmatig te laden. Er wordt gewerkt, dat is een van de dingen die u kunt doen als de batterij actief en veilig is, de actieve stof van de batterij is actief. Bovenaan de batterij wordt de levensduur van de batterij bereikt en een sulfatering van de batterij wordt gebruikt.

Wie is de batterij die de e-bike wil kopen? U kunt de stand van de fahrrads benutten, het fahrrad zo kippen, het achterland schwebt, de Tacho einschalten en de Gasgriff betätigen, verdomd dat het achterland dreht en de batterij wordt overgenomen. Het is een eenvoudige en effectieve methode om de actieve batterij te stoppen. Denk er eens over na, de batterij is niet echt in beslag genomen, een volwaardige situatie en heeft een ongemoeid gevoel van de wiederaufladen in vermeiden.

De batterij richt zich op een optimale laadstand

Het regelmatig beladen en laden van de batterij is slechts 40% en 60% hoog, een deel van de lading en de overlading van de batterij kunnen worden gewijzigd, terwijl de temperatuur wordt verlaagd. Als u deze oude batterij opruimt, zal de batterij langer actief blijven, terwijl de vervanging of deactivatie van de interne batterij wordt belemmerd en de levensduur zo stabiel blijft dat de batterij in het buitenland wordt verlengd.

Controleer de batterij regelmatig

Het reguliere onderhoud van de batterij van de E-Bikes is aan de orde van de dag, de veiligheid, de leistung en de levensduur van de gewährleisten. Als u bij de controle op de batterij van de batterij zit, kunt u het probleem met de batterij of de batterij oplossen, terwijl de batterijlade van het kluisje is geopend, terwijl de lading van de batterij normaal wordt geladen en het lekprobleem zich voordoet. Tijdens de reguliere inspecties kunnen er problemen optreden. Als de batterij een probleem heeft opgelopen, kunt u deze omgedoopt tot onze Kundendienst melden. De technici van Lankeleisi werden professioneel opgeleid, een probleem met loskomen, frisdranken kunnen problemen veroorzaken bij het oplossen van problemen en problemen met de batterij.

Conclusie

In de winter was de batterij van de e-bikes minder warm en werd de levensduur van de batterij beïnvloed, of een vorzeitige verandering kon de levensduur van de batterij beïnvloeden. Een batterij die effectief is bij het opladen en het verwarmen van de batterij, kan worden gebruikt, de batterij in een elektrische en verwarmde behuizing (voorheen zwischen 20℃-25℃) om lager en de batterij regelmatig te laden en te laden, ideaal om een ​​keer te laden Hoe dan ook, een batterij die tussen 40% en 60% uitvalt.

Zorg ervoor dat u de regelmaat van de batterij opruimt en de accu sluit, de zekerheid van de batterij in de toekomst. Als u deze e-bikes in de winter wilt gebruiken en effectief wilt schrijven, kunt u ze veilig stellen, terwijl de batterij van de elektrische fietsen van Lankeleisi in de winter overeind blijft en een nieuwe Fahrabenteuer is, als de temperatuur hoger wordt.

Als volgende lezen

Lankeleisi Basis Onderhoud voor Elektrische Fietsen
Lankeleisi X3000MAX