Als een van Lankeleis's best verkochte modellen, de X3000Max is altijd een favoriet geweest onder rijders vanwege zijn krachtige aandrijflijn en robuuste ontwerp. We hebben consequent naar feedback van klanten geluisterd en onze e-bikes voortdurend geüpgraded en geoptimaliseerd. In 2025 heeft Lankeleisi, op basis van echte feedback van rijders, aanzienlijke upgrades doorgevoerd aan verschillende componenten, waardoor de veiligheid en duurzaamheid van de X3000Max dual-motor e-bike zijn verbeterd. Hier is een overzicht van de belangrijkste upgrades:
1. Upgrade van hydraulisch remsysteem
Identificatie van het probleem
In 2024 verzamelden we feedback van gebruikers over rijprestaties en ontdekten we frequente meldingen van lekkage van hydraulische remolie. Na een gedetailleerde analyse met ons technische team, identificeerden we een afdichtingsprobleem in een van de componenten van de DYISLAND-ontkrachtigde hydraulische remmen, wat de hoofdoorzaak was van de lekkage.
Upgrade-oplossing
We hebben het hydraulische remsysteem geüpgraded naar ZOOM G202 vierzuiger hydraulische remmen. Deze upgrade elimineert niet alleen het probleem van olielekkage, maar verbetert ook de remrespons en de algehele veiligheid. Rijders kunnen nu nauwkeurige, gevoelige en snelle remprestaties ervaren, zelfs tijdens ritten met hoge snelheid of noodsituaties.

2. Upgrade van de achtervering: van hydraulische vering naar luchtvering
Identificatie van het probleem
De originele hydraulische veer achtervering bleek volgens rijders slecht te presteren op hobbelige wegen. Het kon schokken niet effectief absorberen, waardoor de achtervering tegen het frame botste en het risico op framebreuken toenam. Dit vormde een aanzienlijk veiligheidsrisico, met name voor zwaardere rijders.
Upgrade-oplossing
Om dit aan te pakken, hebben we de hydraulische veer achtervering vervangen door een luchtveringssysteem. Dit nieuwe systeem stelt rijders in staat om de luchtdruk aan te passen door op te pompen of leeg te laten lopen op basis van hun gewicht en rijvoorkeuren, wat zorgt voor een comfortabelere en aanpasbare rijervaring.
Hoe de luchtvering af te stellen
Als het dempende effect van de achtervering verzwakt, kunnen rijders een luchtpomp met een drukmeter gebruiken om deze op te pompen. Het aanbevolen luchtdrukbereik voor de X3000Max luchtvering is 100 PSI tot 250 PSI, met een standaardinstelling van 150 PSI. Als de druk onder de 100 PSI zakt, moet deze worden bijgevuld. Gedetailleerde instructies zijn beschikbaar in een video-tutorial die is geleverd door ons technische team.
De luchtdruk van de achtervering kan worden aangepast volgens de instructies van de Lankeleisi-technici.👉Youtube Video
Weight (lbs) | Hoofdluchtkamer (psi) |
---|---|
140 | 110 |
160 | 130 |
180 | 150 |
200 | 170 |
220 | 190 |
3. Upgrade van de motoraansluitpoort
De verbinding tussen de voorste en achterste motordraden en de controller is verbeterd. De originele plug-type connector is vervangen door een schroefdraadplug, die oververhitting en smelten van de motorconnectoren voorkomt. Bovendien is de voorste controllerkabel geüpgraded van een standaardkabel naar een metalen telescopische veerkabel, die effectief schade door neerwaartse druk op de vork voorkomt.

Conclusie
De X3000Max momenteel beschikbaar voor aankoop bevat al deze upgrades. Bij Lankeleisi blijven we toegewijd aan het luisteren naar feedback van gebruikers en het continu verbeteren van onze e-bikes om een veiligere, comfortabelere rijervaring te bieden.
Bestel nu en ervaar de verbeterde prestaties en het comfort van de nieuwe X3000Max!
laat een reactie achter
Alle reacties worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd.
Deze site wordt beschermd door hCaptcha en de hCaptcha Privacybeleid en Service Voorwaarden zijn van toepassing.